“skuffende”

20:00
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. august 2021

jeg fik stjerneskud , dyb skuffelse, til 225.- havde jeg forventet betydeligt mere. den var højest til to stjerner, men kaffen kom i kop og det trækker op, desuden var betjeningen erfaren, og det hjælper også

Tak, tyrolsgade

Anmeldt 6. august 2021

Månedens menu var rigtig god og serviceniveauet som altid højt.

Det er ikke første og absolut ikke sidste gang vi besøger Krabben.

Det gode vejr og den fantastiske udsigt over havnen gør ikke oplevelsen mindre.

Tak, flyv692
Anmeldt 14. juni 2021 fra mobile enheder

Vi fik henholdsvis stjerneskud og pariserbøf - smagte rigtig dejligt. Sad udenfor med den bedste udsigt i dejlig sommervejr. Betjeningen var i top.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, PerK782
Anmeldt 28. september 2020

Vel nok den bedste burger vi har spist i lang tid. Betjeningen virker super professionel of udsigten over havnen er dejlig. En rigtig god oplevelse, og vi kommer helt sikkert og gerne igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Ronald B
Anmeldt 17. august 2020

Vi havde ikke bestilt bord, men fik et alligevel af en sød servitrice.
For at tage det dårligste først. 2 x Rejemad med friskpillede rejer. Der stod ikke noget om at det var en Agurkemad pyntet med friskpillede rejer. Dobbelt så mange som rejer, Meget SKUFFENDE. Det andet var helt fint og søde tjenere.

2  Tak, Scanshow

Rejsende, der kiggede på Restaurant Krabben, kiggede også på

Greve, Greve Kommune

Har du været i Restaurant Krabben? Fortæl om dine oplevelser!