Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Vi kørte forbi Gershøj Kro en smuk solskinsdag og blev mødt af et venligt og imødekommende personale. Vi nød den lækreste frokost; sprød fiskefilet med hjemmerørt remoulade og massevis af tyttebær - mums Dertil sad vi på kroens pragtfulde terrasse med den fineste udsigt udover Roskilde fjord. Hurra for et skønt og fredeligt sted, som på det varmeste kan anbefales

Dato for ophold: august 2020
Tak, tinasL557ID
Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Frokosttallerken med sild,håndpillede rejer og og, hønsesalat, stegt kalvekød med sauce og ost på hjemmelavet knækbrød. Restauranten præsenterer sig ikke så godt ved første øjekast. Men Alt var skønt og restauranten ligger lige ned til vandet

Tak, Annebir
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Gershøj kro er virkelig et besøg værd. God betjening og lækkert veltilberedt mad. Bordet rundt kom vi både igennem 4 retters menu, bøf og wienerschnitzel. Vi kommer helt sikkert til at besøge kroen igen.

Tak, christinak203
Anmeldt d. 12. juli 2020 fra mobile enheder

Kom tilfældigt forbi en sen eftermiddag på kig efter et sted, der havde åbent for en ret sen frokost.
Det havde man her - helt frem til kl 16 endda.
Vi blev vel modtaget. Betjeningen var i det hele taget udsøgt. Høflig. Smilende. Og der, når man havde brug for hjælp.
Vi hhv. en frokostplatte og en sandwitch. Smagte glimrende.
Kan anbefales. Og vi skal bestemt besøge kroen igen.

Tak, Fromdania
Anmeldt d. 12. juli 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet som gæster og vi bestilte meget forskelligt, selv fik jeg en lille menu med 4 retter, meget fersk - saltet kammusling på bagt selleri, meget flot visuel ret, men ingen dybde i smagen, så fik vi et meget beskeden stykke fisk med hummersauce, fisken var desværre overtilberedt men ok smag. Derefter fulgte iberico gris meget velsmagende stykke på måske 40 gram, men også overtilberedt, vi sluttede af med jordbær koldskål chokolade det fungerede godt.
Vi fik en relativ billig hvid Chardonnay samt en prismæssig tilsvarende rød vin, men begge vine skuffede, der er masser af muligheder i prislejet 350-400 kr. især den røde var en skuffelse.
Personalet venlige måske ikke det helt store overblik.

Tak, 664perh