Åben i dag: 00.00 - 23.59
Enestående smuk natur

Stevns Klint en smuk september dag mere smukt kan det ikke blive. Flot gåtur langs klinten. Udsigt... læs mere

Anmeldt d. 22. september 2020
621larsm
København, Danmark
fra mobile enheder
Ubeskrivelig smuk naturoplevelse

Ubeskrivelig smukt og dejlig gåtur på "kanten" af klinten. Danmark når det er smukkest. Man kan gå... læs mere

Anmeldt d. 20. september 2020
Pernille H
Jægerspris, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 2. august 2020

Vi besøgte stevns klint i uge 30. Vi parkerede ved Rødvig Havn. Derfra går en gangsti ud langs klinten - ikke nede på stranden. Vi gik ca 1,5 km og kom hen til Boesdal Kalkbrud. Her kunne man uden problemer komme ned på stranden ved at gå ned til hallen. Obs det er kun stenstrand, så ikke særlig gangbesvær-venligt. Men vi kom ned på stranden uden brug af trapper og på den front helt nemt. Der var omtale af en trappe ned til stranden, men den var så dårlig at den var spærret af.
Langs ruten var der opsat bænke flere steder, så udsigten kunne opleves. Fantastisk udsigt over vandet.

Tak, 512menoka
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Klart mindre turistet end Møns klint, og mindst lige så imponerende. Små informations tavler rundt omkring, men ikke anden information. Vi klarede de stejle trapper trods den ene af os var på krykker på grund af en brækket fod, man kan dog ikke uden parkour gå på selve stranden. God gå rute til stævns fyrtårn. Gode parkerings muligheder koster 40 kr. for en hel dag (Par på 21 & 22).

1  Tak, Anna C
Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Stevns Klint er bare smukt...
Vi har været på tur langs kysten og set kysten Afleveret, området ved Højerup kirke samt ved Stevns Fyr...
Det er bare smukt alle steder

Tak, michaelaM8336JQ
Anmeldt d. 5. juli 2020 fra mobile enheder

Gå forbi kirken og find trappen ned. Når du kommer ned så vend dig om og studer lagene. Bestemt et besøg værd

Tak, Frank J
Anmeldt d. 3. maj 2020 fra mobile enheder

Virkelig en anbefalelsesværdig attraktion. Fantastisk spændende og dramatisk natur. Forrygende udsigt. Rigtig gode faciliteter til at nyde sin madpakke, legeområde for børnene og parkering. Dertil en hyggelig kro. Trappen ned til “stranden” er krævende, men en rigtig god oplevelse.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, sorenhost