“Spontant besøg på overraskende hyggeligt sted”

Traktørstedet Højeruplund
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Vi havde været på klinten og valgte spontant at spise frokostbuffet på Traktørstedet efterfølgende. Vi blev modtaget yderst behageligt, fik bord udendørs og bestilte deres søndagsfrokostbuffet.
Der var styr på covid-19 forholdsregler og instruktioner. Frokostbuffeten som var traditionel dansk og virkelig lækker og smagfuld. Der var masser af mad og hele tiden opmærksomhed fra personalet og opfyldning af fade.
Udover dette var der usædvanligt rent og pænt alle vegne på trods af stor travlhed.
Kan varmt anbefales vi kommer igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Pernille H

Anmeldt 28. august 2020

Der er en rigtig god frokostbuffet. Så der er lidt for enhver smag. Vi var der en meget varm sommerdag, men det gjorde ikke noget for der var masser af parasoller til at give skygge. Man kan parkere ved Stevns Klint som man betaler og så får man fra traktørstedet en billet så man kan køre ud gratis.

Tak, Miriam G
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Var her til frokost. Menuen var buffet. Pænt udvalg, men gennemsnitlig mad. Ikke noget ekstraordinært. Betjeningen smilende og meget venlig.

Tak, GAage
Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk restaurant i skønne, hyggelige rammer, venlige og dygtige tjenere og helt igennem velsmagende og indbydende aften buffet med de lækreste råvarer.

Covid 19 er der styr på - kok ved buffeten sikrer på venlig vis at der benyttes handsker ved al kontakt med buffeten.

Vi kan således kun give vores absolut bedste anbefaling til denne restaurant - hvor vi helt sikkert vender tilbage.

Tak, pias216
Anmeldt 11. december 2019

Super identisk mad og hygge når det er bedst.
Oplagt spisested ved besøg på Stevns Klint eller blot en god frokost.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Clausval

Rejsende, der kiggede på Traktørstedet Højeruplund, kiggede også på

Har du været i Traktørstedet Højeruplund? Fortæl om dine oplevelser!