“Frokostsalater med alternativt indhold”
Anmeldelse af Cafe A

Cafe A
Anmeldt 19. august 2020 fra mobile enheder

De på menukortet beskrevne salater lød lækre, men manglede flere ingredienser ved servering og matchede ikke vores forventninger.

Tak, PufLis

Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Jeg var på Café A med min kæreste, som ikke tåler løg.

Hun måtte TO gange få sin mad byttet, da der tilsyneladende ikke var forståelse for, at der IKKE måtte komme løg i maden. Godt at hun kun får ondt i maven og ikke et allergisk chok, for SÅ havde Café A i dén grad haft en sag.

Derudover kan det undre mig, at man, når man sidder udenfor, bliver afkrævet betaling for en ekstra mayonnaise til 3 kr. IMENS man sidder og spiser, i stedet for at tage den del, når folk har fået lov at spise færdig.

Der kunne de i dén grad lære noget om kundeservice af Smeralda på den anden side. Men fint nok - hvis man vil opleve god kundeservice og mad i særklasse, så går man på Smeralda og IKKE Café A.

Dato for besøg: september 2019
Tak, CasperAJ
Anmeldt 11. februar 2020 fra mobile enheder

Cafe A i Solrød er en spændende Cafe i rent flot interiør og atmosfære, Caféen tilbyder pænt og bredt udvalg på spisekortet inklusive flot velholdt salatbord i nyt design, servicen er venlig og hurtig hertil stor menu rabat ved brug af Apps, har spist her flere gange med gæster og familie, jeg må nok sige en af de bedste Caféer i Regionen kan varmt anbefale stedet.

1  Tak, erikt779
Anmeldt 9. februar 2020

Du bliver budt velkommen, de spørger om du har deres app. Den giver 50% på mange af deres ting, Dejlig brunch brødet kunne godt være lunt

Tak, John H
Anmeldt 3. februar 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte en mandag formiddag, hvor hi bestilte to cafe latte og to vegetar brunch.
Den ene kaffe røg retur fordi den mest smagte af varm mælk. Servitricen var sød og lavede en ny, der så var lunken.
Da brunchen kom var intet varm. Brødet var tørt, æg var kolde, pandekagen var uden sirup og kold. Salaten var ‘gammel’ at se på.
Bestil hellere en burger hvis I besøger cafeen. :)

Tak, cathrin2020

Rejsende, der kiggede på Cafe A, kiggede også på

Solrød Strand, Solrød

Har du været i Cafe A? Fortæl om dine oplevelser!