“Det er en ommer”

Esmeralda Solrød
Reservér bord
søn. 9/8
20:00

Kedelig og halvkold vegetarburger med kun plantebøf og salat - de havde glemt at komme agurk, løg og tomat i.
Bestilte spaghetti bolognese uden ost til min søn - men den blev serveret med ost. Da jeg påpegede det, spurte tjeneren, om vi havde husket at sige det ved bestilling - ja selvfølgelig!
Min anden søn fik laks, som dog godt kan anbefales.
Var der for ca 1/2 år siden, hvor der ikke var en finger at sætte på noget.
Håber I strammer op, for ellers er jeg ikke mere gæst hos jer.

1  Tak, 790charlottep

Anmeldt 28. maj 2020 fra mobile enheder

hyggeligt sted med god atmosfære og rigtig god mad, bedste pasta udenfor Italien! venlig og opmærksom betjening.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 984stinnes
Anmeldt 1. maj 2020 fra mobile enheder

Tak for rigtig dejlig take away mad idag.
Vi hentede i denne Corona tid kyllingeburgere og pasta med skaldyr. Pommes frites var yderst sprøde og rigtig gode. Sender de varmeste anbefalinger videre.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, A9924YEthomasj
Anmeldt 7. april 2020

Vi bruger normalt Esmaralda ofte, men det er absolut sidste gang i lang tid.
Vi bestilte to salater, som vi normalt ikke kan spise op, når vi sidder på restauranten, men nu fik vi blot to små portioner leveret (som er omkring halv størrelse af en normal portion på restauranten) - og prisen er den samme! Så vi fik to mindre salater for 178 kroner. Det er simpelthen ikke ok! I øvrigt blev jeg også råbt ad af personalet, da jeg kom for at afhente varen.

Dato for besøg: april 2020
Tak, martindL811KW
Anmeldt 28. marts 2020

Havde bestilt ugens tilbud med bruschetta og oksemørbrad med levering, grundet Corona ville vi gerne støtte op om vores lokal restauranter i Solrød, da vi fik leveret kunne vi konstatere at der mangelede bruschetta, men vi skulle selv kontakte Smeralda, da levering ikke kunne hjælpe os med dette, måske de har meget travlt i denne periode, men vi kunne ikke ringe Smeralda op? Som ellers er det de selv skriver på deres hjemmeside ved fejl i levering eller andet, maden var ok men lidt for salt, da vi havde spist bøffer med tilbehør kommer levering med resten af vores menu, men det var lige til skraldespanden (ikke færdigt).
Dårlig oplevelse til en dyr pris

Dato for besøg: marts 2020
Tak, torbeno311

Rejsende, der kiggede på Esmeralda Solrød, kiggede også på

Greve, Greve Kommune
Solrød Strand, Solrød

Har du været i Esmeralda Solrød? Fortæl om dine oplevelser!