Anmeldt d. 1. august 2020

Vi havde en virkelig dejlig overnatning på Godstedlund. Værelset var flot og rummeligt, stedet er smukt renoveret og ligger i dejlige omgivelser. Vi spiste deres signatur tapas, og det var lækkert, og samtidig var morgenmaden også god. Både Thomas og Esbern var super flinke, og fik os til at føle os meget velkomne, så alt var mere end i orden og vi er meget glade for vores ophold.

Tak, camillabJ7689JF
Anmeldt d. 1. august 2020

Dejligt sted i rolige omgivelser, med flot natur, man skal ikke køre langt for at se sø og skov, deres lille røde kirke og det ligger meget tæt på både Maribo og Sakskøbing . Flotte værelser og toiletter. Dejligt værtspar, meget imødekommende og god service.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Marieboesen03
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk sted midt i naturskønne omgivelser. Nænsomt renoveret, lækre rene værelser. Hyggelig terasse med fantastisk udsigt over marker. Imødekommende, søde og opmærksomme værter. Lækkert mad og kølig rosé. Skøn morgenmad. Kæmpe anbefaling og 5 store stjerner herfra

Karin og Bjørn

Tak, Karin1453
Anmeldt d. 12. juli 2020

Vi havde et super godt ophold på dette lækre sted. Værelserne er flotte og rene. Særdeles sød og imødekommende betjening. Vi fik en virkelig lækker morgenmad. Kan kun anbefale dette sted. Kommer klart igen, hvis vi skal på de kanter.

Tak, SimonJ542
Anmeldt d. 30. juni 2020

Vi var til 80 års fødselsdag så ca 45 forsamlet , og vi fik bare det lækreste mad , både forretten røget laks og hovedretten okse mørbrad der var så mør at det kunne tygges med læberne , og den lækreste sovs med nye kartofler , så lækkert og der var rigeligt .

Værelsestip: Har ikke overnattet
Dato for ophold: juni 2020