Fastlås den laveste pris fra disse websites
eDreams122 $
Expedia.com122 $
Hotels.com122 $
CheapTickets122 $
Agoda.com122 $
Travelocity122 $
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 23. juli 2020

Meget godt hotel med rigtig hyggelige og venlige værter. Værelset ok med fælles bad på gangen. Morgenbordet var i orden med passende udvalg af morgenmad . Hele hotellet emmer af kitch. Det giver en utrolig god atmosfære.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, GAage
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Et lille fint hotel med rolig atmosfære. Venlig og imødekommende personale. Morgenmaden var udemærket og der var god betjening.
Stedet er indrettet med ældre genstande og giver en hyggelig stemning samt dejlige omgivelser dertil.
Værelserne var fine og rene.
Vi var tilfredse med vores besøg på Hotel Lolland.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Cathrine T
Anmeldt d. 8. september 2019

Kan kun tilslutte hvad andre skriver om det særprægede inventar. Det er spøjst, men meget hyggeligt. Var der med tre børnebørn og de nød den store have med diverse legeting. Værten tog sig rigtig godt af os og ikke mindst børnene.

Værelsestip: Familieværelse (to sammenhængende værelser) med op til seks sengepladser
Dato for ophold: september 2019
1  Tak, NHN-2600
Anmeldt d. 31. juli 2017 fra mobile enheder

Hotellet er virkelig en oplevelse at bo på. Et tidligere plejehjem som nu er flot indrettet med særpræget inventar fra diverse loppemarkeder og andet. Sat sammen på en iderig måde så charmen kommer i højsædet. Der er ikke mange ting som er ens der, men alt er flot og i pinlig orden. Betjening og service er helt i top. Oplev det !

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Klaus S
Anmeldt d. 21. juli 2016

Vi er så glade for, at der var optaget på de hoteller, vi først henvendte os til - i modsat fald havde vi ikke fået denne positive oplevelse på Hotel Lolland. Udefra ser hotellet ikke ud af en masse og førstehåndsindtrykket, når du træder ind er måske heller ikke det, du havde forventet, men giv det en chance og gå på opdagelse i de hyggelige lokaler og se på de mange sjove ting, der er samlet her. Værelset var rent og pænt, morgenmaden var god og den blev serveret. Vi blev flere gange spurgt, om vi manglede noget og ejeren henvendte sig personligt for at sikre, at alle var tilfredse med opholdet. Vi boede på hotellet i 3 nætter og kan varmt anbefale stedet.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Esther_Svendsen