“Fint lille museum”
Anmeldelse af Fuglsang Kunstmuseum

Fuglsang Kunstmuseum
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 17. april 2017 fra mobile enheder

Ligger smukt, fin udstilling. Kan kombineres med dejlig gåtur til Skejten eller i park og skov. Ikke specielt børnevenligt.

Tak, boletten2017
Filtrér

Anmeldt 1. marts 2017 fra mobile enheder

Vi så udstillingen "ved bordet". Det var sjovt at se nogle mindre kendte malerier af nogle af de kendte kunstnere som fx P S Krøyer, Anna og Michael Ancher, Hammershøi og Olaf Rude.
Stemningen på muséet er lys og ikke så tung, og der er god plads til malerierne.
Der var også et interaktivt hørespil som man kunne deltage i, men det prøvede vi ikke.
Caféen kunne godt være gjort lidt mere hyggelig, have bedre stole og borde og lidt dyrere og lækrere mad.
Omgivelserne er dejlige, og vi gik en tur i herregårdens have før museumsbesøget.

1  Tak, Andreas D
Anmeldt 16. februar 2017

Skøn skøn udstilling, fantastisk familie workshop og fin lille cafe. Vi gik også tur i parken og det var dejligt. Anbefales.

Tak, Rikke B
Anmeldt 14. februar 2017

Hvis man er i nærheden af Lolland, bør man unde sig den oplevelse det er at besøge Fuglsang Kunstmuseum. Det er et lille -meget smukt beliggende- topmoderne kunstmuseum, så at sige et mini Louisiana. Samlingen indeholder virkelig kvalitetskunst, derudover er der fra tid til anden særudstillinger. Det er en rigtig god oplevelse man får ved at besøge det.

Tak, Poul F
Anmeldt 13. januar 2017 fra mobile enheder

Fik en dejlig enkelt frokost med pænt tilbehør.
Lige tilpasset et besøg på museet.
Lokale råvarer og drikkelse.
Kan anbefales.

Tak, Steen G

Rejsende, der kiggede på Fuglsang Kunstmuseum, kiggede også på

Har du været i Fuglsang Kunstmuseum? Fortæl om dine oplevelser!