“FOOD WEEK FROKOST .”
Anmeldelse af Restaurant Ö

Restaurant Ö
Beskrivelse: På havnen i Nysted, Lolland ligger vores restaurant. Indrettet personligt med nye og gamle ting og mulighed for servering både ude og inde alt efter vejr og vind. Vores mad er ærlig og hjemmelavet og råvarerne så vidt mulige lokale og gerne økologiske. Vinene er valgt med omhu og vi vejleder gerne i hvad der passer til din mad. Vi glæder os til at se dig og lade dig smage vores kærlighed for god mad.
Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

FOOD WEEK FROKOST .
Endnu engang fantastisk lækker mad .

Bløde afstemte smage i æg med hollandaise og ristet spinat , lækker muffin og noget så spændende som Østersurt .

Let grillede kartofler m/ rørt rygeost og de sprødeste ørredrogn .

Så kom en lille tagine , løftede låget og den dejligste duft af lækker kyllingelever parfait og bacon strømmede op .
Dertil suverænt hjemmebagt brød

Nu gravad svinemørbrad med sød stærk sovs og en meget saftig urt , isurt.

Dessert et kapitel af blødeste lækreste flødecreme og jordbær . Uartigt lækkert .

Tak til Lea og Søren + medarbejdere for et par herlige timer .
Hilsen et par velfyldte maver ❤️

Tak, 720mereter
Leadamjensen, PR-chef hos Restaurant Ö, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2020

Mange tusind tak for en flot anmeldelse og jeres hyggelige besøg.
Dejligt I havde lyst til at deltage i vores Food Week og satte pris på det.

Anmeldt 29. juni 2020

Fantastisk frokost med særdeles god hvidvin i skønne omgivelser og flot udsigt - fremragende betjening - man kan virkelig smage de gode økologiske råvarer som til dels er indkøbt lokalt

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Sightseer481193
Leadamjensen, PR-chef hos Restaurant Ö, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juni 2020

Mange tak for besøg og anmeldelse. Dejligt I satte pris på det hele.
Håber at se jer igen.
Ellers god sommer

Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk skøn og årstidsbaseret mad. Nordisk inspireret med lækre lokale råvarer. Positiv og rar service. Altid charmerende opdækning og afslappende stemning. Et sted der skal opleves!
Vores største anbefaling til Ö.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, nikolinea2015
Leadamjensen, PR-chef hos Restaurant Ö, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2020

Tusind tak for dejlig anmeldelse og hyggeligt familie besøg.
Håber vi snart ses igen

Anmeldt 11. juni 2020

Restaurant Ö som ligger i den lille charmerende havneby Nysted på Lolland er helt klar vores favorit spisested. Her tager man gæster med hjertevarme i mod! Man bliver forkælet med gode vine som Søren fagkundigt kredenser og få en smagsoplevelse uden lige med Lea's fantastiske retter. I den lille køkken tryller hun med kreativitet og kærlighed som kan smages. Selvfølgelig med de bedste lokale og økologiske råvarer.
Denne gang nød vi udsigten på terrassen med et godt glas rosé og smørrebrød til frokost... Mums og tak for en dejlig dag!
Kh. Daggi & Tim

Dato for besøg: maj 2020
Tak, daggia2020
Leadamjensen, PR-chef hos Restaurant Ö, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juni 2020

Kære Daggi & Tim

Vi er vilde med at være nogens favorit. Og særligt jeres.
Tusind tak for de flotte ord. Og for jeres gode besøg.

Anmeldt 1. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig aften med middag her. Vi valgte 2 retter, forret og hovedret og en god rosevin. Vi sad med front ud mod havet denne dejlige pinseaften. Fin service og rigtig god mad.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 748Rita
Leadamjensen, PR-chef hos Restaurant Ö, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juni 2020

Hej Rita

Tak for anmeldelse og besøg. Vi er glade for I nød middagen i første række.
Håber at se jer igen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ö, kiggede også på

Sakskøbing, Lolland

Har du været i Restaurant Ö? Fortæl om dine oplevelser!