170 $
Priceline170 $
Agoda.com170 $
Anmeldt d. 30. juni 2020 fra mobile enheder

The Cottage ligger virkelig fantastisk
En cykel eller gåtur hvor man følger bugten
Og måske runder Rørsøen med masser af fugleliv
Kroen er lidt slidt
Og selvom stedet bliver beskrevet som gourmet er der mere tale om ordinær mad det er forsøgt anrettet fint
Ikke dårligt
- men ordinært
Værelserne er fine men igen lidt ældre ligeledes badeværelset
Betjeningen er søde
Det oplevede vi både til aften og morgenmad

Dato for ophold: juni 2020
2  Tak, TinaBach
Anmeldt d. 16. september 2019 fra mobile enheder

Dårlig fisk, tørt kød og kold mad med perfekt servering.
Vi påpegede at fisken ikke var frisk, tjeneren bar den ud til kokken, der indrømmede at han heller ikke synes, den var god.
Culottestegen var tør og kedelig, kartoflerne kolde og nogle ikke kogt nok og saucen meget tyk.

Dato for ophold: september 2019
Tak, 257piag
Anmeldt d. 4. august 2019

Har besøgt The Cottage i juli 2019. Det er et rigtig dejligt og hyggeligt sted - skøn beliggenhed, og super god mad og venligt personale. Vi nød virkelig opholdet, og det er et sted vi har lyst til at besøge igen

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Lolland7777
Anmeldt d. 1. januar 2019 fra mobile enheder

Vi havde bestilt et nytårsophold. Vi var meget spændte, da vi intet kendte til stedet. Desuden var jeg skadet, så jeg var i kørestol. Men hvor var det helt fantastisk alt sammen. Allerede da vi kom følte vi os meget velkomne, da der var gjort rampe klar ind til vores lejlighed. Hele nytårsaften var alt perfekt. Meget flot og velsmagende middag, bestående af 5 lækre retter. Dejlige vine til middagen, cognac m.v. til kaffen, fri bar. Kl. 12.00 champagne og kransekage. Aftenen sluttede med natmad. Næste morgen blev der serveret dejlig morgenmad. Under hele opholder blev vi betjent af et meget venligt og serviceminded personale. Vi kan varmt anbefale at fejre nytår der, eller et ophold i løbet af året. Vi vender helt sikkert tilbage.

Dato for ophold: december 2018
Tak, Hannesvenningsen2014
Anmeldt d. 17. december 2018 fra mobile enheder

Vi havde bestilt ophold med 5 retters menu. Maden var i top. Dejlig restaurant fordelt på mange hyggelige rum som er med til at skabe en god stemning. De hyggelige værelse ligger i separate bygninger med udgang til terrasse og have. Dejlige omgivelser tæt på badestrand og tæt på Nysted by.

Dato for ophold: december 2018
Tak, akselw2017