Anmeldt 20. juli 2017 fra mobile enheder

Hotel Nysted Havn på Lolland kan varmt anbefales. Her er fred og ro. Gode senge,lyse værelser med det man har brug for. Morgenmaden frisk og alsidig m særdeles god og hurtig betjening. Fra værelserne er der udsigt til den lille lystbådehavn, hvor der er enlivlig trafik at smukke sejlbåde. På havnen er der flere muligheder for at nyde andre måltider og en is. Nysted er en gammel charmerende by, hvor beboerne har tid til at hilse og fortælle. The Cottage byder på grillmad, Pavillonen længere mod øst lækre fiskeretter. Man kan leje cykler eller løbe og gå langs den dejlige promenade. Stor ros til Hotel Nysted Havn for venlig og smidig betjening. Vi kommer igen.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, Hanne S
Anmeldt 8. august 2016

Vi bestilte i god tid og fik et godt værelse. Morgen maden var i top , sengene var gode, der var pænt og rent. Vi skulle besøge Lea og Søen på Ø , så det var lige passende at overnatte der. Der var underholdning udenfor , det var sjovt.

• Overnattede: august 2016, rejste som par
Tak, Erik B
Anmeldt 25. juli 2016

Hotellet ligger lige ved havnen, og der er udsigt til enten vand, Ålholm Slot eller Nysted Kirke.
Gode parkeringsforhold (gratis)
Receptionen er ikke døgnåben; du låser dig selv ind efter kl 16-17.
Værelset pænt og rent, men småt. Kaffe, te og kildevand på værelset uden beregning. Meget lydt - min nabo var et grædende barn.
Ingen hårtørrer på værelset (skal du selv hente i receptionen), ingen kleenex/vatrondeller
Morgenmaden ok, men æggene er hårdkogte og udvalget er småt, hvis du ikke kommer tidligt (kl 8:00)

• Overnattede: juli 2016, rejste alene
Tak, Vivian Dahl N
Anmeldt 6. april 2016

Hotel Nysted Havn har fået nye ejere. Der er nu en rigtig reception. Vi havde et værelse med udsigt både til havnen og til noret med skoven og slottet overfor. Virkeligt dejligt hotel! Desværre skulle vi hjem grundet aftaler dagen efter, ellers havde vi forlænget med en nat mere, MEN!!! - Vi kommer tilbage! Vi nåede ikke de kulturelle tilbud denne gang, men det kommer... Dette hotel er nok det der har givet os mest valuta for pengene, virkeligt værd at besøge. Værtsparret er begge utroligt søde og gør en indsats for at vi føler os godt tilpas. Morgenmaden var dejlig, skønt at komme ned til virkelig god kaffe og frisk morgenbrød. Nysted er Danmarks sydligste købstad, en lille hyggelig perle med gamle bindingsværkshuse og et dejligt havneområde. Masser af aktivitetsmuligheder for alle generationer til lands og til vands, Og Lolland har de skønneste skov- og søområder ud over strandene.

Værelsestip: Vi boede på værelse 209, der havde udsigt til både noret og havnen. Skønt! - og en lille udsigtsaltan til kaffe eller et glas rødvin...
  • Overnattede: april 2016, rejste som par
1  Tak, Lilleole
Anmeldt 27. september 2014 fra mobile enheder

Helt igennem præget af dårlig kvalitet. Indtjekning umulig og kun elektronisk. Dårlige senge. Snavsede tæpper. Dårlige hovedpuder. Morgenmad fra Fakta. Eneste lyspunkt: udsigt over havn og charmerende by. Men find en b&b istedet - de ligger i nærheden og er klasser over dette

Overnattede: september 2014, rejste som par
3  Tak, Cph1