“Optimalt for besøg i Nysted”
Anmeldelse af Hotel Nysted Havn

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 5 websites mere!
Hotel Nysted Havn
Vurderet som nr. 1 ud af 1 hoteller i Nysted
Anmeldt 3. august 2017

Vi indkvarterede os med to voksne og tre større børn.
Dejligt hotel på havnen i Nysted. Rigtig venlig og imødekommende ejer.
Værelserne er meget fine og rene.
Skøn udsigt fra værelser og forrygende beliggenhed i Nysted.
Dejlig morgenkomplet og venlig betjening.
Kan varmt anbefales.

• Overnattede: Juli 2017, rejste med familie
Tak, lhp337

Anmeldt 20. juli 2017 fra mobile enheder

Hotel Nysted Havn på Lolland kan varmt anbefales. Her er fred og ro. Gode senge,lyse værelser med det man har brug for. Morgenmaden frisk og alsidig m særdeles god og hurtig betjening. Fra værelserne er der udsigt til den lille lystbådehavn, hvor der er enlivlig trafik at smukke sejlbåde. På havnen er der flere muligheder for at nyde andre måltider og en is. Nysted er en gammel charmerende by, hvor beboerne har tid til at hilse og fortælle. The Cottage byder på grillmad, Pavillonen længere mod øst lækre fiskeretter. Man kan leje cykler eller løbe og gå langs den dejlige promenade. Stor ros til Hotel Nysted Havn for venlig og smidig betjening. Vi kommer igen.

Overnattede: Juli 2017, rejste som par
Tak, Hanne S
Anmeldt 8. august 2016

Vi bestilte i god tid og fik et godt værelse. Morgen maden var i top , sengene var gode, der var pænt og rent. Vi skulle besøge Lea og Søen på Ø , så det var lige passende at overnatte der. Der var underholdning udenfor , det var sjovt.

• Overnattede: August 2016, rejste som par
Tak, Erik B
Anmeldt 25. juli 2016

Hotellet ligger lige ved havnen, og der er udsigt til enten vand, Ålholm Slot eller Nysted Kirke.
Gode parkeringsforhold (gratis)
Receptionen er ikke døgnåben; du låser dig selv ind efter kl 16-17.
Værelset pænt og rent, men småt. Kaffe, te og kildevand på værelset uden beregning. Meget lydt - min nabo var et grædende barn.
Ingen hårtørrer på værelset (skal du selv hente i receptionen), ingen kleenex/vatrondeller
Morgenmaden ok, men æggene er hårdkogte og udvalget er småt, hvis du ikke kommer tidligt (kl 8:00)

• Overnattede: Juli 2016, rejste alene
Tak, Vivian Dahl N
Anmeldt 6. april 2016

Hotel Nysted Havn har fået nye ejere. Der er nu en rigtig reception. Vi havde et værelse med udsigt både til havnen og til noret med skoven og slottet overfor. Virkeligt dejligt hotel! Desværre skulle vi hjem grundet aftaler dagen efter, ellers havde vi forlænget med en nat mere, MEN!!! - Vi kommer tilbage! Vi nåede ikke de kulturelle tilbud denne gang, men det kommer... Dette hotel er nok det der har givet os mest valuta for pengene, virkeligt værd at besøge. Værtsparret er begge utroligt søde og gør en indsats for at vi føler os godt tilpas. Morgenmaden var dejlig, skønt at komme ned til virkelig god kaffe og frisk morgenbrød. Nysted er Danmarks sydligste købstad, en lille hyggelig perle med gamle bindingsværkshuse og et dejligt havneområde. Masser af aktivitetsmuligheder for alle generationer til lands og til vands, Og Lolland har de skønneste skov- og søområder ud over strandene.

Værelsestip: Vi boede på værelse 209, der havde udsigt til både noret og havnen. Skønt! - og en lille udsigtsalta...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: April 2016, rejste som par
1  Tak, Lilleole
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Nysted
24,9 km væk
Hotel Saxkjøbing
Nr. 1 af 5 i Sakskøbing
98 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Nysted Havn? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Nysted Havn

Adresse: Strandvejen 73, Nysted, Lolland 4880, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Lolland > Nysted
Faciliteter:
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 1 hoteller i Nysted
Prisområde: 784 kr.-999 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Nysted Havn 3*
Antal værelser: 11
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com og Expedia, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Nysted Havn. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?