“Recommended”
Anmeldelse af Det Gamle Pakhus

Det Gamle Pakhus
Prisklasse: 150 kr. - 1.000 kr.
Beskrivelse: Det Gamle Pakhus er en spiserestaurant i Nysted. Restauranten ligger ud til vandet midt i Nysteds hovedgade med de charmerende gamle huse. Vores speciale er fisk og lam, men vi serverer også gerne en god bøf. Frokost er traditionelt dansk.
Anmeldt 9. oktober 2023

Dejlig frokost i hyggelige omgivelser. Fin og vedkommende betjening i denne historiske gamle bygning. Kommer bestemt tilbage.

Tak, W1464WVmichaelh
Ole Garde, Direktør hos Det Gamle Pakhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. oktober 2023

Mange tak for jeres anmeldelse og for at dele jeres oplevelse med vore andre gæster. Og tak for jeres besøg.

Anmeldt 8. oktober 2023

Skøn mad, hyggelige, autentiske omgivelser. God betjening med viden om vin og mad mm. Alt i alt super oplevelse
Vi fik hummersuppe, ceviche af blæksprutter, Angus bøf og lammeskank og creme brule - alt var godt 👍

Tak, 553hanned

Anmeldt 7. oktober 2023

En rigtig god oplevelse med hyggelige omgivelser, virkelig velsmagende mad og sød betjening. Kan I den grad anbefales.

Tak, Wander48904402610

Anmeldt 30. september 2023 fra mobile enheder

Dejligt sted for en frokost. Avocadocarpaccio med surdejsbolle og meget fint stegt kalvelever med timiansvampe på rugbrød. Lidt tyndt øludvalg (Carlsbergs udbud og en enkelt Krenkerup-variant), men det var helt fint. Super sød betjening. Kan anbefales.

Dato for besøg: september 2023
Tak, 762carstenj
Anmeldt 16. september 2023

Super dejlig mad, meget smukke lokaler, høflig og venlig betjening, priser der er overkommelige, vi nød hvert minut vi var der.

Dato for besøg: september 2023
Tak, Birthe C

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Pakhus, kiggede også på

Har du været i Det Gamle Pakhus? Fortæl om dine oplevelser!