“Lækker mad og god betjening”
Anmeldelse af The Cottage

The Cottage
Anmeldt 6. august 2020

Vi boede der 3 dage og spiste middag i restauranten alle 3 aftener. Lækker mad og god betjening.

Kan klart anbefales - vi har allerede booket næste ophold.

Tak, Torben H

Anmeldt 11. august 2019 fra mobile enheder

Hyggelig stuer at spise i. Maden er perfekt tilberedt og det smager af noget. Sovsen er gudelig og så det placeret rigtigt på tallerken.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Godset
Anmeldt 9. juni 2019 fra mobile enheder

Smukt og hyggeligt sted, værelser knap så hyggelige, middag og betjening super godt.
Morgenmad og betjening super ringe.

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, Ann N
Anmeldt 13. oktober 2018 fra mobile enheder

Et af de bedste ophold vi har haft. Værelset var dejligt, personalet meget venligt, hurtig betjening og vidunderlig mad. Desuden ligger det et pragtfuåldt sted. Et sted vi bedtemt kunne tænke os at komme igen

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, jytte s
Anmeldt 7. august 2018

Dejlig beliggenhed i det grønne og hyggelig indretning. Men det var unødig ventetid og maden var gennemsnitlig.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Lund_jorgensen

Rejsende, der kiggede på The Cottage, kiggede også på

Har du været i The Cottage? Fortæl om dine oplevelser!