“Det ser ikke prangende ud,”
Anmeldelse af Cafe Dybvig

Cafe Dybvig
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Det ser ikke prangende ud, men her får man virkelig gode pizzaer og pastaretter. Vi spiste 2 pizzaer og 2 pastaretter med oksekød fra Fejø.

Tak, HeidiCph2019

Anmeldt 23. juli 2019

fantastisk sted.. Gourmet Pizza bedste pizza til dato..fantastisk sød ejer.. rent og pænt. Lækkert.lokalt cider og div. drikkevarer kan købes..

Dato for besøg: juli 2019
Tak, leneka1
Anmeldt 29. juli 2018 fra mobile enheder

Åbner kl 16 og da vi skulle bestille kl 19.30 fik vi at vide at ALT fra menu kortet var udsolgt! Æv

Tak, Dumbos
Anmeldt 21. juli 2018

På den hyggelige Dybvig havn har en Italiener slået sig ned i Cafe Dybvig. Her bages virkelige gode pizzaer og serveres lasagne og andre retter. Tempoet er som overalt på Fejø afslappet, men maden er god og der kan købes flere varianter af den lokale æblemost mens man venter. Børnene kan også let løbe over på legepladsen lige ved siden af mens der ventes.

Tak, Marina S
Anmeldt 12. juli 2018

Når man tager imod bestilling og alligevel lader sig forstyrre fordi en anden kunde vil have et glas vin mere (og henter det ) og beder kunden selv skrive hvad vi skulle have

Tak, JetteV20142014

Har du været i Cafe Dybvig? Fortæl om dine oplevelser!