Museumsbanen Maribo Bandholm
Virkeligt hyggeligt

Anmeldt d. 21. juli 2018
Kenthedemann
København, Danmark
Toget der kørte os ind i fortiden

Anmeldt d. 25. juni 2018
Claus H
Roskilde, Danmark

Anmeldt d. 21. juli 2018

Vi tog en tur med banen fra Bandholm ind til Maribo, havde cyklerne med og cyklede hjem gennem det skønne landskab.

Dato for oplevelse: juli 2018
1  Tak, Kenthedemann
Anmeldt d. 25. juni 2018

En kort men spændende tur med veterantoget mellem Maribo og Bandholm. En spisestue med venlig selvbetjening og med toilet, hvor passagerne informeres høfligt om ikke at anvende toilettet, når toget står stille. Til gengæld bringes minderne tilbage, når toget kører, selv om det går lidt langsomt. Der er noget specielt når man åbner døren til overgangen til næste vogn og man overvældes af røg fra lokomotivet. man bringes næsten til at tro at Butch Cassidy eller The Sundance Kid kommer springende lige over ens hoved.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, Claus H
Anmeldt d. 13. juni 2018 fra mobile enheder

Vi var en familiegruppe der chartrede toget , steg på ved Bandholm trinbrædt og tog turen til Maribo og retur.
Toget er velholdt af det frivillige og entusiastiske personale - vi fik en skøn historie om banen og toget ved Bandholm station,
Historien om banen og byen, vi spiste medbragt picnic undervejs og så Maribo til fods og så retur
En dejlig dag - med et klenodie aften tog og engagerede mennesker
Og altsammen for en moderat pris hvor en række af vores familie fik en oplevelse for livet
Tak til museumsbanen

Dato for oplevelse: maj 2018
Tak, bentk2013
Museumsbanen M, Medie ansvarlige hos Museumsbanen Maribo Bandholm, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juni 2018

Hej Bent

Vi takker for din fine anmeldelse. Vi gør alt hvad vi kan for at gæster får en god oplevelse og det jo dejligt at i har haft en god tur/oplevelse med os.
Bedste hilsen
Museumsbanen

Anmeldt d. 13. december 2017

Jeg har med mellemrum besøgt Museumsbanen Maribo - Bandholm siden åbningen i 1962, og hver gang har det været mig en stor glæde.
I år gjaldt mit besøg museumsbanens juletog. Det var første gang jeg oplevede dette, men heller ikke det skuffede. Hyggeligt pyntede vogne mødte mig, og på Bandholm Station kunne boder med hhv. souvenir fra museumsbanen, juletræer, gløgg og æbleskiver glæde efter behov, så alt i alt en god dag trods de ca. 400 km. t/r.
Tak til DJK og det frivillige ulønnede personale på Museumsbanen for det store arbejde I gør til glæde for alle os andre.

Dato for oplevelse: december 2017
Tak, SchwartzCPH
Anmeldt d. 4. august 2017

Kørte en returtur, og så endda på første klasse med vores børnebørn.
Trods regn, en rigtig fin tur, pengene værd.

Skønt, frivilligt, personale, god service.

Fin oplevelse

Dato for oplevelse: august 2017