“Skuffende og dyrt”

Bandholm Hotel Restaurant
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Velkommen i vores hyggelige restauranter. Her serverer vi lækre, lokalt inspirerede a la carte retter, udsøgte gourmetoplevelser og et væld af dejlige desserter med delikate kaffer. Vores prægtige terrasse med udsigt over Lollands smukke nordkyst er åben for betjening i sommermånederne.
Anmeldt 27. august 2020 fra mobile enheder

Ikke gourmet tilnærmelsesvis. Og meget dyrt ifht hvad vi fik for pengene. Og personale som på ingen måde vidste noget og mad, vin eller hygiejne

Tak, metteolsen92
Jet50986147448, Owner hos Bandholm Hotel Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2020

Kære metteolsen92

Jeg vil gerne have lov til at takke dig for at have taget tid til at fortælle os om dine oplevelser her på Bandholm Hotel. Jeg sætter stor pris på din feedback, som jeg kan gå videre med.

Anmeldt 26. august 2020

Vi havde købt ophold med 4-retters menu incl. vinmenu gennem auktionssiden Odendo.
Middagen var rigtig lækker, måske lige bortset fra hovedretten. Oksemørbraden var enten sej eller forkert tilberedt.
De meget flinke tjenere fortalte for hver ret hvad vi skulle have. Vi ville have foretrukket, at vi fra starten havde fået hele menuen præsenteret, eventuelt bare i overskriftsform.
Hotelopholdet anmeldes særskilt

Tak, Kent P

Kære Kent P

Jeg håber samtidig, at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage på Bandholm Hotel.

Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Vi bookede en enkelt overnatning på et dobbeltværelse for 2500 kr. Vi fik et udmærket værelse i annekset (T4), som dog skæmmedes lidt af, at der gik en trappe op til en førstesal, hvor der var spændt et tov henover. Vi var i tvivl, om der boede nogen ovenpå, som bare kunne gå ned i vores værelse. Varmen var ulidelig, og da det var et værelse i stuen med døre ud til en lille gårdhave, turde vi ikke lade dørene stå åbne om natten. Andre vinduer var der ikke, som kunne åbnes. Der kom en del lys fra et vindue ud mod gaden, som ikke kunne mørklægges (eller åbnes), så vi havde lidt svært ved at sove. Morgenmaden var rigtig dejlig og betjening og spisning på restauranten upåklagelig, men vi følte, at 2500kr var lidt pebret for en nat.

Tak, hofmanH
Jet50986147448, Owner hos Bandholm Hotel Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2020

Kære hofman H

Tak for din anmeldelse, som vi sætter stor pris på.

T4 er kun stueplan og derfor har vis sat reb på tværs. Men jeg synes det virker som om, at vi skal være bedre til at informere.

Endnu engang tak fordi du har brugt tid på at anmelde os.

Mvh

Anmeldt 7. august 2020

Rigtig lækker mad og tjeneren der serverede (en ung gut) var vældig flink. Vi sidder ude og spiser og da vi er færdige, går jeg i baren for at betale. Står med dankortet i hånden og uden et eneste ord sætter en tjener dankort automaten på disken og herefter vender han mig ryggen (!) for at spørger de to tjenere (der også stod bag baren) om de gad lave ham en kop kaffe. Her kom ham der serverede for os, (heldigvis) hen og smilede og vi fik også sagt pænt farvel og tak for i dag - men ikke noget på gensyn.

Det er første gang jeg har været der med de nye ejere/tjenere og jeg havde skam rost stedet til min veninde, som jeg havde inviteret ned og spise (hun havde aldrig været der før).
Efter i dag har jeg taget 80 % i mig igen - desværre..

Udover en noget forringet service, siden mit sidste besøg, så lå der også plastik handsker og flød, hvor vi sad og spiste og bordet var klistret, så vi tørrede det af med de vådservietter vi havde medbragt.

Øv for en oplevelse, har ellers været dybt imponeret alle de gange jeg har været der, bortset fra i dag. Så jeg går fra 5, ned til 2 stjerner.

Tak, Dvinge83
Jet50986147448, Owner hos Bandholm Hotel Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. august 2020

Kære Natasja

Jeg er ked af at læse, at du ikke fik den service som vi gerne vil levere. Jeg er i dialog med vores restaurantchef, som tager fat i personalet, så dette ikke sker igen.

Jeg håber samtidig, at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage på Bandholm Hotel til en ny forbedret madoplevelse.

Anmeldt 30. juli 2020

Har ikke de retter og drinks der er på hjemmesiden. Stor spisesal i gymnastiksal anvendes, når der er travlt som i denne coronasommer. Mange unge tjenere der er venlige, men tydeligvis ikke uddannede.
Nu er det ikke fordi man ikke kommer til at betale en tyk pris, men når fluerne blafrer om ørerne og de ikke kan efterkomme de enkleste ønsker hænger det ikke rigtigt sammen. Vi bad om en vodka martini, det kunne de ikke efterkomme selv om den står på drikskortet på hjemmesiden. Restaurantchefen en ung kvinde var direkte negativ over vi ikke kunne fatte, de ikke havde noget martini indenfor. Det er ikke OK

Tak, Kent Hedemann K
Jet50986147448, General Manager hos Bandholm Hotel Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2020

Kære Kent Hedemann K

Jeg taler med vores restaurantchef om dine synspunkter. Vi er ved at opdatere hjemmesiden, så der ikke opstår misforståelser og mangler ift. det produkt der er på hjemmesiden.

Jeg håber samtidig, at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage på Bandholm Hotel til en ny forbedret oplevelse.

Rejsende, der kiggede på Bandholm Hotel Restaurant, kiggede også på

Har du været i Bandholm Hotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!