Priceline
FindHotel
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt d. 23. august 2021

Min kone og jeg tog på en kort "mini"-bryllupsrejse til hotellet for at komme lidt væk og virkelig nyde hinanden og vores dejlige bryllupsfest og alle de indtryk den havde med sig.
Vi havde et to-dages gourmetophold, som oprindeligt var booket med massage på 2.dagen. Vi bliver dog ringet op inden at de desværre ikke længere tilbyder massage og dette vil blive trukket fra i dne endelige betaling, hvilket er super fint at informere om dette på forhånd.
Bryllupssuiten var helt fantastisk, maden sublim og stemningen lige som den skulle være.
Fortræffeligt ophold!

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, mikkelgreger15
Anmeldt d. 19. august 2021 fra mobile enheder

Skønt sted med super betjening . Besøgte Bandholm Hotel og fik en dejlig oplevelse. Dejligt værelse med en god seng ( hvilket er sjældent) Dejlig middag, gode vin og meget fin betjening.kan varm anbefales. Morgenmaden var også meget fin, stort udvalg

Tak, birgitb473
Anmeldt d. 15. august 2021

Smukt hotel, flotte værelser og smukke omgivelser. Desværre fik vi et værelse udtil en meget støjende vej, hvor der kørte traktore og lastbiler dagen lang. Maden var fantastisk, og personalet var venligt, og ydet en rigtig god service.

Tak, 746nataschab
Anmeldt d. 13. august 2021

Vidunderligt stjerneskud, meget delikat. Den bedste vi har fået til dato. Lækker dessert til kaffen.
Meget venligt og opmærksom personale. Var tydeligvis erfaren. Sad udenfor i det skønneste vejr.
Trods de dårlige anmeldelser her på trustpilot kan vi kun anbefale stedet ihvertfald til frokost.

Tak, Emmacecilie
Anmeldt d. 12. august 2021

Værelsespris står ikke mål med den forventede standard. Der manglede lænestol ,telefon og opbevaringsmuligheder
Pladsen var meget trang., hvordan kan man udleje et dobbeltværelse med kun 1 lænestol, skal den ene så hænge på en taburet, det er en forsyndelse mange hoteller/overnatningssteder gør sig skyldig i, så kommuniker det ud til branchen, så vi ikke oplever det fremover. -og på personalets vegne: giv dem en vogn til deres bakker med brugt service, så holder deres rygge længere.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, perryfunch86