Travelocity
267 $
Orbitz.com
Official Site
Anmeldt d. 12. august 2021

Værelsespris står ikke mål med den forventede standard. Der manglede lænestol ,telefon og opbevaringsmuligheder
Pladsen var meget trang., hvordan kan man udleje et dobbeltværelse med kun 1 lænestol, skal den ene så hænge på en taburet, det er en forsyndelse mange hoteller/overnatningssteder gør sig skyldig i, så kommuniker det ud til branchen, så vi ikke oplever det fremover. -og på personalets vegne: giv dem en vogn til deres bakker med brugt service, så holder deres rygge længere.

Dato for ophold: august 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, perryfunch86
Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Bandholm hotel var en stor skuffelse. Har sjældent oplevet så dårligt og uhøfligt et personale. Maden var kedelig, og hverken tjenere eller receptionister gjorde en indsats for at give en god oplevelse.

Vi bad 2 gange om ikke at få rå mad, da jeg er højgravid. Alligevel blev der serveret ubehandlet fisk til forret, som min mand så fik min portion af.

Vi havde bestilt kaffe på terrassen og fik af 2 tjenere at vide, at de ville blive serveret. Efter 30 minutter efterspurgte vi dem og fik at vide, at de var lavet for længe siden, men at man selv skulle hente dem.

Personalet talte nedladende til gæsterne og til hinanden, og serviceniveauet var generelt helt i bund. Vi havde så mange dårlige episoder på et ophold på 24 timer, at det var helt komisk.

Værelserne var fine nok, og beliggenheden ned til vandet var super. Men priserne på Bandholm er ALT for dyre i forhold til, hvad du får for pengene. Brug dem på et andet ophold.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, lyderslicious
Anmeldt d. 17. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde et par dejlige dage på Bandholm. Fremragende morgenmad og 4 retters indenfor i restaurant. Men hvis du vælger at spise udenfor skal du forberede dig på laaang ventetid og ikke uddannede tjenere som bruger mere tid på intern fis og ballade. De mindede om studenter der havde valgt at arbejde på Bandholm i et sabbatår.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 248s_renp
Anmeldt d. 16. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde et 2 dages ophold og valgte at bestille hotellets gourmet ophold med tilvalg af vinmenu, hvilket sendte opholdet op i 5 stjerne. En fantastisk middag begge aftner og et super tilvalg af vine. Stor ros til køkkenchef og chef tjener. Kan varmt anbefale stedet og den fantastiske mad/vin.

Værelsestip: Spørg ind til muligheder
Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, chr378
Anmeldt d. 12. juli 2021

Manglende personale og utæmmet støj og larm fra en stor gruppe man tydeligvis ikke havde helt styr på. 3 timer for at komme igennem 2 retter mad, hovedret FØR forretten, kaos i restauranten. At tillade en stor gruppe (måske 100) at larme og fylde til stor gene for os som blev holdt vågen fra kl. 6 søndag morgen.

Dato for ophold: juli 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet