Det startede rigtig godt, vi kom lidt for tidligt men fik alligevel vores værelser 3 dobbeltværelser 3 par, de var rigtig gode, 2 med terrasse og 1 med balkon og forholdsvis nyrenoveret. Da vi var lidt små sultne delte nogle frokostretter, 1 gang cæsarsalat og 2 gange tatar. Den vin vi bestilte havde de ikke men blev opgraderet til samme pris. Vores tjener var super venlig og gjorde en god indsats.
På grund af corona havde vi bestilt vores aften arrangement til kl. 18.00 så vi havde god tid til at nyde maden. Stor ros til vore faste tjener der selv om hun bar maske var smilende og professionel, hun havde stor viden om alle retter og vinene vi fik. Vi havde bestilt Gastro menu hvor vi startede med kammuslinger som havde en god smag, derefter åben ravioli med kalvebrisler (noget fed og med meget brusk). Som hovedret blev der serveret Majs Poussin (kylling med ben!) men først fik vi et andet bords mad, oksekød som efter et par minutter blev fjernet igen og serveret til det rigtige bord bare ikke i orden i denne corona tid. Til dessert en Marineret Blomme (mere mousse end blommer) så alt i alt ikke imponerende mad men vinene var super gode.
Derudover var der en anden gæst der blev dårlig og lå på gulvet i langt ud over det tilladte uden at blive eskorteret væk eller få behandling . Pinligt og det fyldte rigtig meget for os andre gæster, uden at blive informeret om hvad der foregik.
Morgenbuffeten var fin dog manglede der lidt sødt ( croissant eller lignende)
Prisen for ophold og mad stod ikke mål med det vi forventede.
Mvh
Madklubben

Tak, Friskin
Karim El Husseiny, Other hos Bandholm Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Friskin

Vi har både vores restaurantchef og køkkenchefen på sagen omkring maden, da vi konstant prøver at forbedre oplevelsen for vores gæster.

Gæsten der lå på gulvet, vidste hele tiden hvad der foregik og havde prøvet det flere gange før. Hun bad selv om at blive liggende. Kan sagtens forstå at det var en ubehagelig oplevelse for jer andre, men det var gæsten selv, og deres gæster der havde styr på situationen. Kan godt se at vi burde havde informeret jer andre gæster.

Jeg håber samtidig, at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage på Bandholm Hotel til en ny forbedret mad oplevelse.

Hotelchef

I det store og hele en god oplevelse. Dejligt værelse (superior lux). Fik 7 retters meny med vinmeny. Stort set alle retter var velsmagende, men ganske store. Det kræver god appetit at komme igennem alle 7. Venlig tjener. Hotellet bør "opgradere" tjenernes vinviden. Vores vidste meget lidt om vin.

Tak, asjs1991

Kære asjs1991

Vi er ved at uddanne personalet i vinene, så de har bedre kendskab til dem.

Jeg håber samtidig, at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage på Bandholm Hotel.

Hotelchef

Havde bestilt et golfophold med 2 overnatninger m. morgenmad og hhv. 2 og 3 retters menu. (Bekræftelsen fra hotellet sagde dog 2 x 3 retters menu, så det fik vi. God stil.)
Dejligt værelse (lidt småt) og badeværelse. Rent og pænt. Udgang til terrasse med bord og stole; udsigt over park. Smukt i dejligt sensommervejr.
Første aften i restauranten: Vi havde bestilt bord til kl. 20,00 og blev venligt og smilende budt på plads. Derefter gik der 40 minutter, før vi fik lejlighed til at kommunikere med en tjener, som fortalte os, at vi skulle have Bandholm menuen, men da vi skulle spise 2 aftener, havde de ændret menuen, så den denne aften stod på krondyr, rødspættefilet og dessert. Vi bestilte en rødvin fra kortet. Den havde de ikke. Så bestilte vi en anden. Den havde de heller ikke. "Vinkælderen er under renovering", sagde den ene tjener. Hans kollega sagde senere: "Vinkælderen er vandskadet". Svaret blæser i vinden.
Vi bad så tjeneren (1) komme med en rødvin, der matchede prisen på de ønskede, hvorefter han kom med en Châteauneuf-du-Pape til ca. dobbelt pris. På spøgsmålet om, hvorfor den skulle være så meget dyrere end de andre (gode) vine, var svaret: Fordi den er fransk! Vi bad så endnu engang om en rødvin, der matchede føromtalte pris. Kort efter dukkede tjener (2) så op med en Brunello, som vi skulle betale 365,- kr. for. Det gjorde vi uden at blinke. På Vivino er butiksprisen angivet til over 400,- kr.
Men nu skulle vi spise. Tjeneren anduver bordet med forretten. Kigger forundret på tallerkenerne, vender sig og går tilbage til køkkenet. Kommer hurtigt tilbage med de samme tallerkener og siger: Det lignede ikke krondyr, men det er fordi det er tatar. Senere viste "rødspættefileten" sig at være en lækker smørstegt rødspætte med det hele.
Næste aften fungerede alt bare perfekt. Lækker mad og ingen problemer med vinvalget. Det var dog også et andet lokale og ditto personale.
Morgenmaden er i en klasse for sig: Masser af hjemmebag og hjemmelavede specialiteter. Fejø æblemost og diverse bittere ad libitum. Desuden mulighed for et krads ingefærshot. En meget venlig og smilende "dame" bidrager til den gode stemning.
Alt i alt er Bandholm Hotel et dejligt sted med et venligt og imødekommende personale, men der burde komme mere styr på sagerne hist og her. Som beskrevet ovenfor.

Tak, SVENNE48

Kære SVENNE48

Jeg kan læse mig til at der er lidt udfordringer med vinkælderen. Den er under renovering og vi er ved at få styr på den.

Jeg er glad for at læse at dag to gik bedre. Jeg ved at der har været udfordringer med Golfpakken, hvor den første dag er en to retters. Men dejligt at de løste det prompte.

Anmeldt d. 12. september 2020

Vi havde booket en gastro weekend og havde glædet os. Værelset vi fik var rum 117 som ligger ca 150 meter fra hotellet i en bydgning som har ca 5 værelser. Værelset var egentlig godt med egen lille terasse. Sengen var meget glød, nærmest dej agtig.

Om lørdagen, da vi havde været på Askø glædede vi os til en frokost. da vi ankommer tilbage på hotellet ser vi at at en gruppe på 6 personer får serveret store flotte burgere med kolde fadøl. vi spørger om vi må få det samme. Dertil får vi at vide at der ingen servering er på terassen denne dag - det er kun denne gruppe på 6 der må spise på terassen da det er chefen som spiser der med sin familie. Vi bliver foreslået at spise indenfor, men da vi kommer indenfor fortæller køkkenchefen at de ikke har tid til at serverer frokost til os. da de har travlt med en konfirmation.

Det er mig ubegribeligt at hotellet vælger at serverer frokost til deres egen hotel chef og familie, udenfor på terassen hvor alle kan se dem - men vælger ikke at serverer til deres egne gæster.

Da vi informerede hotellet, fik vi ingen godtgørelse, men sjovt da vi på hotellets egen hjemmeside informerede om episoden og opholdet blev vi tilbudt 25% rabat på næste besøg. Jeg undrer mig over at de ikke tilbød det på regningen ved udcheckning. Der var prisen iøvrigt højere på opholdet end aftalt ved booking uden information fra hotel.

Der var andre ting som var under standard, for eksempel spa oplevelsen for min hustru og menu som ikke stemte overens med vores forventninger.

Kan ikke anbefale dette sted og slet ikke ledelsen/Chefen.

Alt i alt en dårlig

Tak, Tcbo2020
Karim El Husseiny, Other hos Bandholm Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 5 uger siden

Kære Tcbo2020

Jeg har talt med al personale omkring denne episode og tillader mig at sige, at det aldrig kan/vil gentage sig.

Jeg synes det er fint, at I også skriver her, så flere kan læse om jeres oplevelse, samt det, som jeg forsøger at gøre for jer.

Jeg håber dog stadigvæk at I vil tage i mod mit tilbud, som naturligvis stadigvæk står ved magt.

Anmeldt d. 30. august 2020 fra mobile enheder

Havde en dejlig weekend på Bandholm med dejlig mad og super betjening. Værelse var rent og fint med nespressomaskine og minibar. Vi kommer helt sikkert igen. Dejlig beliggenhed tæt på vand og gode serværdigheder som f. Eks Knuthenborg

Dato for ophold: august 2020
Tak, Jose271159
Karim El Husseiny, Other hos Bandholm Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2020

Kære Jose271159

Jeg vil gerne have lov til at takke dig for at have taget tid til at fortælle os om dine oplevelser her på Bandholm Hotel. Jeg sætter stor pris på din feedback, som jeg kan gå videre med.