Bandholm Hotel ligger smukt ud til en lille sandstrand, men der er ikke sammenhæng mellem pris og kvalitet. Hotellet kalder sig selv for Danmarks bedste hotel og skriver bl.a., at det "ikke går på kompromis med noget", men det er langt fra det indtryk, man får som gæst. I receptionen kunne de ikke finde vores reservation, og receptionisten spurgte, hvorfor vi dog bookede på Hotels.com, på trods af, at det er hotellets eget valg at være på platformen. Vi betalte 1400 kr. for et dobbeltværelse i et lavt byggeri bag hovedhuset, men kvaliteten af indretningen og møbler, var ikke mere end 6-700 kr. værd. Møbler er slidte, så malingen skaller af, lamper hænger skævt og på badeværelset hænger der billige Tork-dispensere med sæbe som på en folkeskole. Det er slet ikke en standard, som du forventer af et hotel med de priser og som har så høje tanker om sig selv. Bandholm Hotel bør sætte priserne og ambitionerne ned, indtil de har givet hotellet en overhaling.
Restauranten holder et højt niveau på maden, og vi fik en velsmagende lammekronefilet. Betjeningen var desværre nervøs og med en del fodfejl, bl.a. ventede vi 45 minutter, før en tjener ryddede bordet efter hovedretten og spurgte, om vi ville have dessert. Restauranten er i sommerhalvåret flyttet ud på terrassen, som ligner en strandbar, hvor bordene ikke er dækket op. Det matcher ikke helt den mad, der serveres. Morgenmadsbuffeten var solid og med et flot udvalg og venlig betjening.