Anmeldt d. 27. august 2020 fra mobile enheder

Åh.. mange, mange skuffende ting desværre.
1. De havde lavet rod i vores booking og startet med at givet os et andet værelse end det vi havde bestilt
2. INTET af personalet var oplært. Hverken i hvordan tingene foregik på Bandholm hotel, eller generelt i hotel- og restaurationsbranchen
3. De var til absolut ingen hjælp mht at leje cykler og bestille billet til damptoget
4. Maden var af meget lavt niveau, specielt aftensmaden. Slet ikke den gourmetoplevelse de reklamere med
5. Utroligt dyrt ifht hvad man fik. Har intet imod at betale for kvalitet - men det var ikke tilfældet her.

1  Tak, metteolsen92
Karim El Husseiny, Other hos Bandholm Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. august 2020

Kære metteolsen92

Jeg vil gerne have lov til at takke dig for at have taget tid til at fortælle os om dine oplevelser her på Bandholm Hotel.

Jeg har delt din oplevelse med samtlige afdelingsledere, da det virker til, at vi overhovedet ikke har indfriet jeres forventninger,. Vi har heller ej levet op til den standard, som vi gerne vil står for.

Jeg sætter meget pris på denne anmeldelse, da det hjælper os med at blive bedre.

Jeg håber samtidig, at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage på Bandholm Hotel til en ny forbedret morgenmad.

Hav en dejlig dag

M.v.h.

Anmeldt d. 26. august 2020

Vi havde købt opholdet på en Odendo auktion for ca. 1/2 år siden. Om det var derfor vi ikke blev indlogeret i hovedbygningen eller i en af de tilhørende sidebygninger er svært at sige. Vi blev i stedet anbragt i et særskilt hus 75-100 meter nede ad gaden, indeholdende 4 værelser. Et hus som udefra slet ikke signalerede den samme klasse som resten af hotellet.
Når det er sagt, var vores værelse og især badeværelset rigtig flot, og havde også en god størrelse.
Det kan dog ikke være dette hus der har givet hotellet prisen som Danmarks bedste hotel.

Tak, Kent P
Karim El Husseiny, Other hos Bandholm Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. august 2020

Kære Kent P

Tak for din anmeldelse, som vi sætter stor pris på. Værelserne er samme standard, vi ligger i en gammel bygning, hvor kun 16 af vores 43 værelser ligger. Jeg håber dog ikke at dette ændrede på lysten for at vende tilbage en dag.

Endnu engang tak for anmeldelsen

Hav en dejlig dag

Anmeldt d. 24. august 2020

Super værelse. Dejlig mad i topklasse. Vi fik 4 retter + vinmenu den første dag.
2. dag 7 retter 0g vin menu, lækkert god betjening.
Personale meget hjælpsomme og smilende ( topklasse )
Wellness afdeling, det var bare super godt. kan anbefale det. ( topklasse).
Hotellet har virkelig styr på Corona.
Hotellet ligger skønt lige ved Bandholm Havn.
Der er mulighed for at bade ved stranden.
Det er ikke sidste gang vi besøger stedet.

Tak, Wiemosen
Karim El Husseiny, Other hos Bandholm Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. august 2020

Kære Wiemosen

Tak for den fine anmeldelse, som jeg vil dele med resten af hotellet.

Vi ser frem til at byde jer velkommen igen til Bandholm Hotel

Anmeldt d. 24. august 2020

Bandholm Hotel ligger smukt ud til en lille sandstrand, men der er ikke sammenhæng mellem pris og kvalitet. Hotellet kalder sig selv for Danmarks bedste hotel og skriver bl.a., at det "ikke går på kompromis med noget", men det er langt fra det indtryk, man får som gæst. I receptionen kunne de ikke finde vores reservation, og receptionisten spurgte, hvorfor vi dog bookede på Hotels.com, på trods af, at det er hotellets eget valg at være på platformen. Vi betalte 1400 kr. for et dobbeltværelse i et lavt byggeri bag hovedhuset, men kvaliteten af indretningen og møbler, var ikke mere end 6-700 kr. værd. Møbler er slidte, så malingen skaller af, lamper hænger skævt og på badeværelset hænger der billige Tork-dispensere med sæbe som på en folkeskole. Det er slet ikke en standard, som du forventer af et hotel med de priser og som har så høje tanker om sig selv. Bandholm Hotel bør sætte priserne og ambitionerne ned, indtil de har givet hotellet en overhaling.
Restauranten holder et højt niveau på maden, og vi fik en velsmagende lammekronefilet. Betjeningen var desværre nervøs og med en del fodfejl, bl.a. ventede vi 45 minutter, før en tjener ryddede bordet efter hovedretten og spurgte, om vi ville have dessert. Restauranten er i sommerhalvåret flyttet ud på terrassen, som ligner en strandbar, hvor bordene ikke er dækket op. Det matcher ikke helt den mad, der serveres. Morgenmadsbuffeten var solid og med et flot udvalg og venlig betjening.

Tak, steffendevries

Kære steffendevries

Tak for din anmeldelse, vi bestræber os på at forbedre os konstant. Vi sætter derfor stor pris på alle anmeldelser, da vi kun kan forbedre os, hvis vi får besked om fejl/mangler.

Jeg er ked af at læse, at man spørger til hvorfor I booker på den ene side, frem for den anden. Det må ikke forekomme og af samme årsag, tager jeg en snak med receptionschefen.

Sæbe dispensere har vi lige sat op, for at minimere den forurening, som vores gamle plastik flasker var skyld i.

Man kan til hver en tid sidde indenfor i vores restaurant, vi er ved at kigge på opsætningen i terrasen, så vi har et andet produkt til næste sæson.

Tak for din feedback

Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

Fra d.10-13 juli var jeg på Bandholm Hotel sammen med min familie for at fejre min 60 års fødselsdag. Vi var 8 voksne og 2 børn.
Det var en MEGET positiv oplevelse. Jeg havde på forhånd booket fødselsdags middag og leje af lokale, så vi rigtigt kunne fejre min dag i private omgivelser. Hele opholdet, lige fra booking til selve weekenden, forløb over al forventning.
Vi havde nogle dejlige værelser i hovedbygningen og mødte kun smilende og venligt personale under hele opholdet. Bl.a. fik min kone personalet til at pynte lokalet op med flag og balloner så alt var klart da vi kom til fødselsdags middagen.
Maden skal også nævnes. Udover en dejlig fødselsdags middag spiste vi også middag om fredage da vi ankom og frokost (smørrebrød) om søndagen. Alt var veltilberedt og lækkert. Morgenmads buffeten kan
Kan også varmt anbefales.
Så jeg og min familie vil gerne sige tusind tak til Bandholm hotel og alt det dejlige personale, som var med til at gøre min fødselsdagsweekend til en dejlig oplevelse som jeg altid vil huske.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, larsdit
Karim El Husseiny, Other hos Bandholm Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2020

Kære larsdit

Tusind tak fordi du bruger tid på at anmelde hotellet. Vi sætter stor pris på alle anmeldelser, da de kun kan hjælpe os blive bedre.

Tak for de fine ord, som jeg naturligvis deler med personalet og ledelsen.

Endnu engang tak for ordene.