Anmeldt d. 28. januar 2020

Mine forældre fik opholdet i julegave. Vi nød det fuldt ud med wellness, aftensmad og overdådig morgenbuffet. Nærværende og omsorgsfuld personale, både på hotel og i wellness. Det var vores 3. ophold og ikke sidste.

Tak, Stine H
Anmeldt d. 26. januar 2020

Dejligt roligt sted! God service og pragtfulde mad oplevelser.
Der er langt ( specielt i gråvejr) til Bandholm fra Holbæk, men vi gjorde en tur ud af det. Besøgte bl.a. Saxkøbing hotel, hvor vi fik friske torskebukser, uhm!
Bagefter en tur på Fuglsang Museum, hvor der netop var åbnet en Cobra Udstilling, alt i alt en dejlig dag.
Og som toppen på kransekagen, så en varm velkomst på Bandholm Hotel. Vi kommer igen, det er sikkert!!!!!

Tak, majkenthykier
Anmeldt d. 12. januar 2020

En dag vi sent vil glemme. Personalet var næsten familier og utrolige imødekommende. Claus tog imod os til frokost og fik os til at føle os hjemme med det samme. Frokosten var en skøn oplevelse og stemningen hyggelig. Eftermiddagen var meget afslappende og rammerne kongelige. Til aften blev vi taget imod af Emma, Pernille og Mads. Sikker nogen skønne mennesker og varme. Der var på intet tidspunkt man følte sig overset selv om der var travlt. Masser af overskud fra hele personalet og smil hele aften. Så tak til Emma, Pernille, Mads, Claus og resten af personalet for en skøn fødselsdag. Vi ses igen.

Værelsestip: Number 1 kan varmt anbefaledes.
Tak, AndersKondrup
Anmeldt d. 6. januar 2020

Min hustru og jeg oplevede BH for første gang i årets første weekend. Fantastisk. Vidunderlig suite med lækkerier og champagne, fantastisk indrettet smagfuldt i romantisk stil, friske orkideer og blomster på værelset, middag med 7 retter, uovertruffen kvalitet, meget baseret på lokale fangster (fisk og skaldyr) og høst. Gavmild veltilpasset vinmenu med gode forklaringer fra vinkyper 'Mads', der i afslappet og med saglig stil fik en til at føle sig 'hjemme'. Enestående seng, En luksuriøs morgenbuffet med udsigt over vandet. Kan klart anbefales. Det gør ikke noget at kvalitet koster noget'. Vi havde nogle rigtig dejlige timer, og kommer gerne igen. 1½ time fra KBH.

Tak, jacobt239
Anmeldt d. 2. januar 2020

Flot hotel med dejlige værelser og god betjening. Meget flot restaurant. Maden står ikke mål med prisen af over dkk 8.000 for to personer. Bære præg af nye ejere der ikke har styr på situationen med nyt personale. Til den pris skal det bare være i orden og det var det altså ikke. Ærgeligt.

1  Tak, torbenmoller