“Fantastisk totaloplevelse”

Herthadalen
Køkkener: Dansk, International
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: OM OS For enden af Nordeuropas længste allé, som er en del af Ledreborg Gods, ligger Herthadalen smukt gemt i skoven i Danmarks nye Nationalpark – Skjoldungelandet. De smukke selskabslokaler, som alle har egen terrasse med udsigt over Knapsø, har plads op til 200 personer, og er en perfekt ramme til din udflugt, skovtur, fødselsdag, jubilæum, konfirmation, bryllup, barnedåb, møde, kursus, konference m.m. Vi sørger for, at alt bliver skræddersyet til dine ønsker, og vi bidrager med input og erfaringer for at skabe de bedst mulige rammer for dit arrangement. Hvis du har spørgsmål eller ønsker en fremvisning eller blot at komme forbi til en uformel snak, må du endelig kontakte os. NB! Hvis du/I ønsker at besøge vores restaurant, har vi åbent hver fredag fra marts – december og i højtiderne. NB! Se vores hjemmeside for de rigtige åbningstider!

Vi skulle prøve deres fredags vildt menu, og må sige det var en fantastisk aften. Maden var præget af lokale råvarer, Vinmenu var nøje afstemt til maden, og betjening var fantastisk. Så en oplevelse som alle burde give sig selv. Til rimelige priser.

1  Tak, jwj1012

Vi har nu besøgt Herthadalan 2 gange og har begge gange haft en rigtig god oplevelse - både hvad angår mad, service og omgivelser. Det er helt klart et sted man bør opleve!

1  Tak, 570nicklasf
Anmeldt 15. oktober 2018

Vi var der i fredags, hvor Herthadalen gav deres bidrag til Ro`s kost. Det var aldeles fortræffeligt, 2 anretninger med alskens lokale lækkerier, smukt anrettet og serveret og med mange små finesser. Dertil glimrende vinvalg.
I er bare gode !

1  Tak, btjessen
Anmeldt 10. oktober 2018

Super betjening og dejlig mad. Maden er anrettet flot og bliver præsenteret på en god og "jordnær" måde. Igen en super god oplevelse, at besøge stedet

1  Tak, Frank P
Anmeldt 9. oktober 2018

Stedet er utroligt hyggeligt, og der er en god atmosfære. Made og vine var i den helt store liga. Sammenspillet med den valgte vin og maden gav en super god oplevelse. Der var kræset for detaljerne, og betjening var super.

1  Tak, Karsten W

Rejsende, der kiggede på Herthadalen, kiggede også på

Lejre, Lejre Municipality

Hvalsø, Holbaek Municipality

Har du været i Herthadalen? Fortæl om dine oplevelser!