“Storartet - igen igen”

Herthadalen
Køkkener: Dansk, International
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: OM OS For enden af Nordeuropas længste allé, som er en del af Ledreborg Gods, ligger Herthadalen smukt gemt i skoven i Danmarks nye Nationalpark – Skjoldungelandet. De smukke selskabslokaler, som alle har egen terrasse med udsigt over Knapsø, har plads op til 200 personer, og er en perfekt ramme til din udflugt, skovtur, fødselsdag, jubilæum, konfirmation, bryllup, barnedåb, møde, kursus, konference m.m. Vi sørger for, at alt bliver skræddersyet til dine ønsker, og vi bidrager med input og erfaringer for at skabe de bedst mulige rammer for dit arrangement. Hvis du har spørgsmål eller ønsker en fremvisning eller blot at komme forbi til en uformel snak, må du endelig kontakte os. NB! Hvis du/I ønsker at besøge vores restaurant, har vi åbent hver fredag fra marts – december og i højtiderne. NB! Se vores hjemmeside for de rigtige åbningstider!

Vi var der i fredags, hvor Herthadalen gav deres bidrag til Ro`s kost. Det var aldeles fortræffeligt, 2 anretninger med alskens lokale lækkerier, smukt anrettet og serveret og med mange små finesser. Dertil glimrende vinvalg.
I er bare gode !

1  Tak, btjessen

Anmeldt 10. oktober 2018

Super betjening og dejlig mad. Maden er anrettet flot og bliver præsenteret på en god og "jordnær" måde. Igen en super god oplevelse, at besøge stedet

1  Tak, Frank P
Anmeldt 9. oktober 2018

Stedet er utroligt hyggeligt, og der er en god atmosfære. Made og vine var i den helt store liga. Sammenspillet med den valgte vin og maden gav en super god oplevelse. Der var kræset for detaljerne, og betjening var super.

1  Tak, Karsten W
Anmeldt 13. september 2018

Vi var samlet med en del venner, for at gennemføre den årlige fest.
Pga. anden fest i restauranten, var vi placeret i den tilhørende pavillion - det var til gengæld et rigtig hyggeligt sted.
Maden var af rigtig god kvalitet og alt økologisk fra nærmiljøet. Excellent mad og fantastisk smag.
Tjenerne fortalte godt og fagligt om maden og tilhørende vine, og de ydede en rigtig god service.
Absolut et sted der kan anbefales.

1  Tak, Livsnyderen2014
Anmeldt 21. august 2018

Jeg holdte den 19-8-2018 brunch på Hertadalen. Maden, servicen og alt fungerede perfekt. De lyttede og respekterede mine ønsker. Jeg kan bestemt anbefale Hertadalen.

Kærligst

Mette Jensen

1  Tak, Mette J

Rejsende, der kiggede på Herthadalen, kiggede også på

Lejre, Lejre Municipality

Hvalsø, Holbaek Municipality

Har du været i Herthadalen? Fortæl om dine oplevelser!