“Fin brunch på sidste ? sommerdag”
Anmeldelse af Herthadalen

Herthadalen
Køkkener: Dansk, International
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: OM OS For enden af Nordeuropas længste allé, som er en del af Ledreborg Gods, ligger Herthadalen smukt gemt i skoven i Danmarks nye Nationalpark – Skjoldungelandet. De smukke selskabslokaler, som alle har egen terrasse med udsigt over Knapsø, har plads op til 200 personer, og er en perfekt ramme til din udflugt, skovtur, fødselsdag, jubilæum, konfirmation, bryllup, barnedåb, møde, kursus, konference m.m. Vi sørger for, at alt bliver skræddersyet til dine ønsker, og vi bidrager med input og erfaringer for at skabe de bedst mulige rammer for dit arrangement. Hvis du har spørgsmål eller ønsker en fremvisning eller blot at komme forbi til en uformel snak, må du endelig kontakte os. NB! Hvis du/I ønsker at besøge vores restaurant, har vi åbent hver fredag fra marts – december og i højtiderne. NB! Se vores hjemmeside for de rigtige åbningstider!
Anmeldt 12. august 2018

Tak for en skøn brunch igår. Alle 32 gæster nød jeres fortræffelige og profesionelle service med den bedste brunch der kan opdrives. En sjælden dejlig oplevelse i pavillonen. Selv hønsene var glade .

1  Tak, btjessen

Anmeldt 9. august 2018

25. maj holdt vi – midt i det skønneste varme forårsvejr bryllups velsignelsesfest i de allersmukkeste rammer. 10 vidunderlige timer, hvor alt var orkestreret med sikker hånd. Smukt ude som inde. De charmerende høns, der gik ad koglestien sammen med bruden op til naturens alter, hvor brudgom og præst, Paul Kofoed ventede, bragte smilene frem hos de mere end 100 bryllupsgæster. Den smukke, romantiske restaurant, forårsgrønne skov og den stille skovsø med den hvide bro bidrog til den magiske og romantiske stemning. En varm og stille forårsaften med smukt lys over den stille skovsø. Vi fik absolut alt, hvad vi kunne ønske – dobbelt op.
Allervarmeste tak til hele det dybt professionelle personale, som huskede ethvert lille hensyn, som vi havde ønsket. Vi fik vidunderlig, kreativ mad med udsøgte lokale råvarer af høj kvalitet, skønne vine, robust natmad. Der var tænkt på alt, så det hele klappede fremragende til trods for en lidt fyldt gæsteliste. Stor cadeau til personalet, som med indlevelse, entusiasme, disciplin og stort nærvær formåede at få det svære til at fremstå enkelt.
Mon ikke det giver sig selv, at brudeparret Jeppesen med glæde og taknemmelighed giver 3 michelinstjerner og 6 hjerter.

1  Tak, Lars J
Anmeldt 9. august 2018

Vi var to vennepar, der på spisestedets flotte terrasse kun kunne nyde udsigt og frokost. Lokale råvarer, kreativt sammensat, med flotte høns, venlig personlig service og den varme sommerbrise som rammer for en flot frokost. Rugbrød dekoreret på alternativ facon, så både den traditionelle danske frokost og nyskabelse træder frem. Herthadalen ligger ikke på alfarvej, men det er alligevel værd at lægge vejen omkring Ledreborg Slot.

1  Tak, Claus H
Anmeldt 8. august 2018 fra mobile enheder

Tak for en fabelagtig frokost, I får min allerhøjeste anbefaling. Tak for jeres sted og tak for en rigtig dejlig dag.

1  Tak, semille123
Anmeldt 7. august 2018

Efter at have nydt et par frokoster af forskellig art på Herthadalen, er begejstringen fortsat lige stor. Belligenhed, betjening, atmosfæren og maden er absolut alle pengene værd. Vi kommer definitivt igen.

1  Tak, KimLohse

Rejsende, der kiggede på Herthadalen, kiggede også på

Lejre, Lejre Municipality

Hvalsø, Holbaek Municipality

Har du været i Herthadalen? Fortæl om dine oplevelser!