“Helt igennem fantastisk sted”
Anmeldelse af Herthadalen

Herthadalen
Køkkener: Dansk, International
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: OM OS For enden af Nordeuropas længste allé, som er en del af Ledreborg Gods, ligger Herthadalen smukt gemt i skoven i Danmarks nye Nationalpark – Skjoldungelandet. De smukke selskabslokaler, som alle har egen terrasse med udsigt over Knapsø, har plads op til 200 personer, og er en perfekt ramme til din udflugt, skovtur, fødselsdag, jubilæum, konfirmation, bryllup, barnedåb, møde, kursus, konference m.m. Vi sørger for, at alt bliver skræddersyet til dine ønsker, og vi bidrager med input og erfaringer for at skabe de bedst mulige rammer for dit arrangement. Hvis du har spørgsmål eller ønsker en fremvisning eller blot at komme forbi til en uformel snak, må du endelig kontakte os. NB! Hvis du/I ønsker at besøge vores restaurant, har vi åbent hver fredag fra marts – december og i højtiderne. NB! Se vores hjemmeside for de rigtige åbningstider!
Anmeldt 15. maj 2018 fra mobile enheder

Herthadalen dannede den perfekte ramme om min datters konfirmation. Smukt, smukt sted, rigtig dejlig og flot anrettet mad og super søde og venlige mennesker - fantastisk betjening. En på alle måder minderig og dejlig dag i de bedste hænder. Alle gæster var glade og vilde med stedet. Kan anbefales på det varmeste!

1  Tak, B4002YEanne
Mikkel J, Ejer hos Herthadalen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juli 2018

Mange mange tak for en flot anmeldelse. Det sætter vi meget stor pris på og den har gjort os meget glade at modtage. Vi er bare taknemmelige for at vi kunne damme ramme om denne dag og give en uforglemmelig oplevelse.

Anmeldt 15. maj 2018 fra mobile enheder

Herthadalen ligger i naturskønne omgivelser i Lejre. De ydre rammer og den æstetiske indretning, lækre mad og super gode service gjorde vores datters konfirmation helt perfekt. Kan varmt anbefales.

1  Tak, pihl14

Tusind tak for denne flotte anmeldelse af os. Det gør os meget stolte.

Anmeldt 4. maj 2018

Havde jeg mødt direktøren, da jeg bookede tid til konfirmation 3 år forinden, i stedet for den imødekommende forpagter, så havde jeg fundet et andet sted at holde festen.
Kontakten til direktøren gav anledning til mange bekymringer og ærgrelser op til den store dag.
Heldigvis mødte vi kun imødekommende, servicemindet og meget venligt personale på selve dagen, som gjorde alt hvad de kunne for, at dagen skulle blive god. Det lykkedes de helt perfekt med - det var suveræn lækkert mad, top god service med gæsterne i centrum.
Grundet kontakten med direktøren i månederne op til kan jeg ikke give topkarakter.
Ellers havde jeg givet karakteren "fremragende".

1  Tak, Malene M

Hej Malene M.
Det glæder os at vi kunne give jer en god dag trods de bekymringer som startede hos dig. Det gør os meget glad at vi kunne leve op til jeres forventninger.

Anmeldt 2. maj 2018

Suveræn madoplevelse i smukke opgivelser med sød og professionel betjening fra start til slut. Vi vender tilbage til dette skønne sted fuld af æstetik, idyl og hyggelig atmosfære.

1  Tak, Anne Mette B

Det glæder os at i havde en suveræn dag herude i skoven hos os. Mange tak for denne flotte anmeldelse.

Anmeldt 18. februar 2018

En totaloplevelse af skøn mad med kant og karakter, fantastiske rammer og perfekt betjening. Tak for en skøn aften.

2  Tak, SteffenTrier

Rejsende, der kiggede på Herthadalen, kiggede også på

Lejre, Lejre Municipality

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Herthadalen? Fortæl om dine oplevelser!