Familieudflugt

Støt de danske attraktioner i disse coronarider kunne også være overskriften. Vi har som mange... læs mere

Anmeldt d. 14. september 2020
vnm1962
Høje-Taastrup, Danmark
fra mobile enheder
Historisk interessant,

men her en søndag i september manglede der noget liv i de fleste huse, bortset fra potteriet og... læs mere

Anmeldt d. 13. september 2020
Michael K
Frederiksberg, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Lejre
København Card
fra 16,17 $
fra 29,44 $
fra 33,80 $
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Var forbi, da vi skulle besøge en veninde, der var “på ferie” det (vi fandt hende dog ikke). Vi var positivt overrasket over stedet og den smukke natur Sagnlandet ligger i.
Vi savnede måske nogle flere “familier” i de forskellige huse.
Klart anbefalelsesværdigt.

Tak, Duedam
Anmeldt d. 25. juli 2020

Der mangler i den grad frivillige i husene til at fortælle en historie, smeden der arbejder, mangler i den grad, en lørdag i højsommeren m.m.
Med en entre på kr. 165 kan man godt tillade sig lidt aktivitet fra stedet. Når det er sagt er der en flot natur, og vikingen hallen er fantastiks flot som plaster på såret..

Tak, Per N
Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Min veninde og jeg var afsted med vores 4unger, 2 på 12år og 2 på 14.
Vi, mine unger og jeg var der for 4år siden og de andre har aldrig været der.
Vi var ellers klar på at skulle være der hele dagen men det gad ungerne ikke.

Der var ingen personaler til at holde lidt styr på noget og pludselig var man alt alt for mange i de små hytter man kunne komme ind i. Det eneste sted der var personale var ved bådene.
Det var en vildsvine indhegning men ingen syn af dem, hverken først eller anden gang vi var forbi.
Der var ingen levende værksteder, men Kongehallen er FANTASTISK flot. Dog har den allerede mange store skader som om træet ikke er blevet behandlet rigtigt.
Mange gode steder til at spise sin medbragte mad.
Alt i alt er vi ret glade for at der var “corona priser”

Tak, christinaj213
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Vi kom især for at se den nye kongehal. Imponerende og der var fast guide derinde. Vi nåede også skibssætningen og flere huse med gang i lertøj, ten og smedje. Vi sluttede med at sejle i ege.
Mange gode muligheder for at spise medbragt madkurv og grille.

3  Tak, OleK813
Anmeldt d. 18. juli 2020

Fint område og flot kongehal. Ved ikke om vi bare var uheldige. Men på et besøg lørdag fra kl. 10-12 oplevede vi kun et enkelt værksted som var åbent. Så blev det faktisk en smule kedeligt.

Tak, DortheP85