“God gedigen kromad”

Bromølle Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 17. januar 2017

Skøn gammel kro på et spændende sted midt i de smukke bakker og skoven. Kroen er hyggelig og serverer typisk dansk mad i gedigen og ordentlig kvalitet.

Tak, Carl T

Anmeldt 7. januar 2017 fra mobile enheder

Mødefaciliteterne er gode, og ikke prangende. Indrettet, så husets historie er tydelig og mærkbar.

Forplejningen er flot og velsmagende - med vægt på traditionelle danske madtraditioner - og det er bestemt ikke dårligt!

Kommer der gerne igen og igen!

1  Tak, Poul B
Anmeldt 15. december 2016

Skøn Kro ii natur skønne omgivelser, dejlig mad. Bettina Bresnov som ejer kroen er en super glad og frisk kvinde altid i godt humør, det var gang nr7 jeg har været der. Skøn mad med altid god betjening fra Bettin selv og hendes dejlige personale.

Tak, Mette V
Anmeldt 1. november 2016

Jeg er kommet på Bromølle Kro igennem en årrække. Jeg husker tydeligt det første gang, hvor jeg spiste julefrokost med en far og bror. Helt fantastisk betjening, og jeg husker, at jeg tænkte, at hvis jeg nogensiden skulle giftes(igen), skulle det være på Bromølle Kro.
Efter et par år mødte jeg min nuværende hustru, og snart fik vi bryllups-tanker. "JEG VED HVOR!"
Men for at kunne bestemme menuen, måtte vi jo prøve HELE kortet. Men dét gjorde vi med glæde.
Fantastisk selskab med dejlig mad, og fortryllende vine. Pomerol...

Tak, LarsHoveSoerensen
Anmeldt 24. august 2016 fra mobile enheder

Kom tilfældigt forbi kroen, og tænkte at det så hyggeligt ud.
Bestilte en plankebøf med grønsager.
Stor portion og meget velsmagende, god betjening.

1  Tak, Pepsi2000

Rejsende, der kiggede på Bromølle Kro, kiggede også på

Gørlev, Kalundborg Municipality
Ugerløse, Holbaek Municipality

Har du været i Bromølle Kro? Fortæl om dine oplevelser!