“Fiskefingre og slatne fritter”
Anmeldelse af Reersø Fiskehus

Reersø Fiskehus
Anmeldt 10. august 2021

Vi forventede god fisk, det er trods alt en fiskebutik. Vi endte med fabrikslavede fiskestænger - mere dej end fisk og slatne tynde pommes frites, hertil en lille klat remoulade - nok til de første ti fritter. Pris 95 kr. Fortryder at vi ikke tjekkede andres anmeldelser, for det er tydeligvis ikke kun os, der føler sig bondefanget.

Tak, J2839AIevaj

Anmeldt 6. august 2021

Har været der to dage i træk og fået fiskefrikadelle og fiskefilet første dag og stjernekaster den anden og det smager virkeligt godt helt friskt skal helt sikkert smage deres tapas også

Tak, 3Conradsen
Anmeldt 1. august 2021

Aldrig er jeg blevet så skuffet over et stjerneskud fra Reersø fiskehus.... Brødet var ikke ristet, måske lige varmebehandlet. Der var ingen dampet fisk. Pynten var et slattent salatblad, et par få rejer og smagsløst aspargesstykker fra dåse... Hvis det er blevet standarden for stjerneskud, er det sidste gang derfra.. Sidste år var de rigtig gode.

Tak, hacabika
Anmeldt 22. august 2020

Vi bestilte et stjerneskud og en fiskefilet med pomfrits. Vandede fisk fra Frost af dårligste kvalitet, en utrolig ulækker dampet fisk og et kedelig og slattent stykke toastbrød. Gør jer selv den tjeneste, ikke at besøge dette sted, da en grillbar ville være et bedre og billigere alternativ. Kunne jeg vurdere det værre end frygtelig, havde jeg gjort det!!

1  Tak, kristoffer h
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Nok den bedste fiskefilet, vi har fået. Du får den varm og helt nystegt. Vi købte en masse dejlig røget og stegt fisk med og spiste i båden .

Tak, ABLolland

Rejsende, der kiggede på Reersø Fiskehus, kiggede også på

Gørlev, Kalundborg Municipality

Gørlev, Kalundborg Municipality

Har du været i Reersø Fiskehus? Fortæl om dine oplevelser!