“Et træls oplevelse”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. september 2020

Vi skulle spise 5 personer for at fejre fødselsdag. Vi havde bestilt bord i god tid og havde ønsket at sidde i udestuen. Vi startede med at komme kl. 18.00 og fik at vide de havde flyttet os indenfor, lige bag indgangen, ved siden af salatbaren og tæt på køkkenet mm. Hmm tænkte vi nå men det kan jo være meget godt, men vi startede med at to af vores gæster frøs og fik træk hver gang døren gik op fordi der var gennemtræk. Og så ventede vi ellers i næsten en halv time før jeg rejste mig for at spørge om vi måtte bestille, for nu havde vi ventet længe. Personalet styrtede rundt og op og ned af trapperne til førstesalen lige forbi vores bord, så virkelig meget uro og larm. Flere gæster blev anvist bord efter os men fik bestilt mad før. Så ventede vi igen pænt på drikkelsen og derefter på maden. Der gik 40-45 minutter fra vi var kommet og det er altså for længe at vente. Maden var ok men ikke super velsmagende, så alt i alt ikke den bedste oplevelse. Jeg tænker at det kunne være et hyggeligt sted, men at de lukker for mange gæster ind til for lidt personale.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Ijuul

Anmeldt 3. august 2020

Vi var et selskab på 9 personer. Alle fik det de ville have og retterne blev serveret samtidig. Madkvalitet og betjening var i top.
Kommer helt sikkert igen.

Tak, kristiansenanetteeg
Anmeldt 10. juli 2020

Alt var fint og portionerne store prisen taget i betragtning, men enkelte øv-ting. I salat baren var det der skulle være den grønne salat istedet en salat blanding fra Aldi (kender den fordi jeg køber den!). Kødet i Wienerschnitzlen var af blandet kvaliet og den var stegt meget ujævnt (visse dele af paneringen virkede 'rå') og de små pande kartofler var fra glas ... måske er jeg for kritisk, men for meget få midler/lille indsats kunne det være gjort rigtigt godt. Deres spareribs var gode :-)

Tak, David N
Anmeldt 24. februar 2020

Suppe og en skøn pastaret til meget rimelige priser. Hyggeligt lille sted med god og hurtig service. Husk et bestille bord

Tak, htbjoern
Anmeldt 15. februar 2020 fra mobile enheder

Rigtig god service! Maden er mere gennemsnitlig men dog ok til prisen. Vi var her en aften med fuldt hus og alligevel tog det kun 20 minutter at få hovedretten serveret. Alt i alt et ok sted hvis du alligevel er i Hedehusene.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, frandsen2

Rejsende, der kiggede på Bollinis, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland
Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Bollinis? Fortæl om dine oplevelser!