Åben i dag: 10.00 - 18.00
Høj på toppen

En seværdighed værd at opleve. Skønt sted, skønt natur, man kan have madpakke med. Entré 150 kr... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
belindadh84
Danmark
fra mobile enheder
Anderledes oplevelse

Dejlig gåtur - selv for gangbesværede. Smuk natur, spændende bygninger. Fungerede godt med... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
anittahole
Farsø, Danmark

Anmeldt d. 8. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse og virkelig lækre omgivelser Kan virkelig anbefales til alle ☀️

Børnene var meget begejstret

1  Tak, Laaz1983
Anmeldt d. 6. august 2021

Ikke mindre end FRAMRAGENDE !!!
Meget rent og styr på alt , super venligt personale . Det er en fornøjelse at opleve et sted hvor man kan mærke at de virkelig brænder for det de gør !
Stor respekt og tal for et fantastisk besøg….

1  Tak, 166heidij
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Det er skide sjovt, hvis man godt kan lide at klatre og svæve i svævebaner!!
Sæt mere end 3-4 timer af til at være der! 3 timer er MINIMUM. Jeg har været der et par gange nu, og vi bruger hele dagen, fra kl. 10:00-18:00 ca. Så sære massere af tid af til det, gerne en hel dag.

1  Tak, ODianaBayO
Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Vi har været på Camp adventure flere gange, både at klatre og oppe i Skovtårnet - og både med teenagere og mindre børn.
Selve klatreparken er super, - der er noget for alle, med varierende sværhedsgrader fra lette til baner for de meget eventyrlystne. Man kan bruge hele dagen der.
Skovtårnet er bare smukt, både nedefra og oppefra. En super oplevelser, som godt kan opleves flere gange hen over året, så man både oplever skoven med og uden blade på oppefra.
Næste gang skal vi prøve glamping hytten.

Dato for oplevelse: september 2020
1  Tak, FamilienK
Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte skovtårnet. En fantastisk oplevelse med en meget smuk udsigt. Et specielt og unikt bygningsværk midt i en skøn natur.

Dato for oplevelse: juli 2021
1  Tak, HelleL615