Åben i dag: 10.00 - 18.00
Noget alle bør se og opleve

Simpelthen fremragende. Skovtårnet bør opleves af alle. Store som små. Vi havde vores kikkert med... læs mere

Wilkens525
Slagelse, Danmark
Den bedste aktivitet i Rønnede

Helt unik oplevelse til at klatre og gå tur i bogeskoven. Skovtårnet er helt specielt og skal ses... læs mere

GregoryAlpha
Aalborg, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 3. august 2020

En helt fantastisk oplevelse i det unikt konstruerede tårn...Så gennemharmonisk konstrueret i samklang med omgivelserne- og tårnet selv...Træmaterialet var allerede smukt forarbejdet på de snoede stier ad hvilke man når frem til tårnet..! Den detaljerige udformning af tårnets geometriske konstruktion og den tilpassede højdestigning i den spiralformede gangsti til toppen er som en oplevelse i bevægelse for alle sanser..- Vi medvirker og er involverede i denne oplevelse,- hævet over enhver tivoliseret forlystelse...Tårnet indbyder til en totaloplevelse i pagt med naturen på alle måder,- hvis man netop som gæst åbner op og giver sig selv chancen for at tage imod på en 'naturlig', fornyet måde..! At gå til og fra tårnet igennem skoven- er som at trække vejret med naturens sande væsen..træerne..Der er Kvalitet og klasse over denne helt specielle attraktion..over og blandt Skovens træ-kroner..!

Tak, janhertz
Anmeldt d. 2. august 2020

Vi var der for at se og komme op i Skovtårnet som jo er forholdsvis nyt. Selv troede jeg at det var bygget i træ, men det er i metal hvilket skuffede mig en lille smule .... Nok mest fordi jeg troede noget andet. Synes prisen på kr 150,- for alle over 6 år er lidt pebret for at gå op i tårnet og ned i gen......Men ellers fint område

1  Tak, Thomas J
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

En pæn lille vandretur fra P plads til tårn. Fin tur til tårn med imponerende udsigt over Sydsjælland. Selve konstruktionen af tårnet var også interessant. Alt i alt en fin oplevelse.

Tak, GAage
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte "kun" skovtårnet og synes begge oplevelsen oppe i tårnet var skøn, selv for en med højdeskræk.
Men at betale 150 kr per person og 50 kr for parkering er urimeligt. Nu var vi kun to voksne afsted, men havde vi haft vores 3 børn med var vi kommet af med 800 kr. for at komme op og se en flot udsigt. Det er simpelthen for mange penge.
Vi vil dog stadig anbefale folk at besøge skovtårnet.

Tak, natasjah2019
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Det er så flot/godt lavet. Helt sikkert et besøg vær.
Der er mulighed for at bage snobrød og en legeplads for de mindre og skoven gemmer den vildeste klatrepark

Tak, Lenebyge