Åben i dag: 10.00 - 18.00
Super sted og børnevenligt

Super sted og børnevenligt. God mad og til fornuftige priser. Vi var kun en tur i skovtårnet, men... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
tkmadsen
Gedved, Danmark
Mega fedt!!!

Absolut et besøg værd!!! bedste anbefaling er; Køb en kombi-billet til både klatreparken og... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
Citz
Stouby, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 9. juni 2020

En attraktion af de helt store på verdensplan. Går 1 km. gennem skoven på en sti af brædder - smukt og spændende tur. Selve tårnet en imponerende og en stor oplevelse at gå op ad. Flot udtænkt og udført aktitektonisk. Fra toppen udsigt over sydsjælland. Turen på vej tilbage går forbi opfærelse af overnatning i luksuiøse telte med eget bad og toilet og køkken. Skal ses opleveses.

2  Tak, 621larsm
Anmeldt d. 7. juni 2020

Det var et meget fint besøg. Kvalitetsattraktion med solide og smukke rammer. Turen gennem skoven var fin og det var godt at gøre opmærksom på at passe på skoven.
Selve tårnet har elegant og smukt der midt i alle træerne. Og udsigten op gennem bladene til toppen er speciel. Tilbage gennem svævende brugere af klatreparken talte vi om det interessante i kun at møde glade mennesker i alle aldre, ingen som skældte ud, ingen børn som sloges og ingen hunde, der gøede. Skovens dybe stille ro har en god indflydelse.

1  Tak, 372olep
Anmeldt d. 1. juni 2020 fra mobile enheder

Der blev slet ikke taget hensyn til Corona under klatringen! Der var mennesker og kø overalt på banen, både på jorden og på de små platforme i træerne. Vi blev sendt afsted i store hold op til 40 personer ad gangen, og der var ingen regler eller krav om hensyn eller afspritning. Og vi skulle selv spritte udstyret af bagefter uden kvalitetskontrol! Og personalet brugte mere tid på at hygge sig i en gruppe ved indgangen, så der var ingen opsyn, og man fik bare et mobil nr. oplyst, som man kunne ringe til fra trætoppene, hvis man fik problemer. Det var en rigtig utryg oplevelse.
Og sværhedsgraden kan give problemer selv på den letteste bane for folk med lidt højdeskræk. Den eneste forskel på banerne er højden. Vi har prøvet andre baner i DK som var langt bedre tilpasset til niveau, så der er baner i alle sværhedsgrader, så det savnede vi virkelig på Camp Adventure!
Og så manglede der lige håndsæbe og sprit på toilettet, og det er jo en ret vigtig detalje...
Skovtårnet er en kæmpe oplevelse, som kun kan anbefales!

Tak, maikenv_rsj
Anmeldt d. 22. maj 2020 fra mobile enheder

Super godt lavet og flot og
Spændende område for alle aldre. Noget for stor og lille. Både tur i tårn eller klatreparken eller blot hygge med ungerne

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, to258
Anmeldt d. 16. maj 2020

Vi havde en god tur til tårnet,flot udsigt og dejlig tur gennem skoven, men desværre er det for dyrt til at man kommer igen.

Dato for oplevelse: juni 2019
2  Tak, jpjhoj