Lægårdens Camping
Det Gamle Apothek(Haslev)(Meget for pengene!)
94 $
Hotel Vinhuset(Næstved)
162 $
158 $
  • Gratis parkering
Hotel Viby Kro(Viby Sjælland)
125 $
167 $
158 $
ScandicHotels.com
Anmeldt for 12. juli 2014 fra mobile enheder

Vi har været 3 overnatninger på Lægårdens Camping, og vi har haft nogle rigtigt gode dage.
Pladsen er overskuelig med mange små vænger - der er rigtigt mange fastliggere, og det bidrager til et hyggeligt miljø.
Der er en lille kiosk, hvor man tjekker ind, og fornuftige servicebygninger med ok toilet - og badeforhold. Køkkenfaciliteter er lidt mangelfulde, der er 1 gasovn og en mikroovn, men med hensyntagen går det alt sammen.
Lægårdens camping har mange dyr, som gerne må kæles med, og der er aktiviteter som mooncar, ridning og traktor-ture. Der var aktivitetsdag for ungerne den ene af dagene med virkeligt gode aktiviteter: ridning, atv-kørsel, glidebane og fællesspisning med efterfølgende filmhygge... et hyggeligt sted at have børn med, hvis man kan undvære luksus og swimmingpool. 3,5 point er mere reelt end 4, men jeg synes ikke stedet er gennemsnitligt. Et klart plus er gratis varmt vand til opvasken. En fin plads til en fornuftig pris.

Overnattede: juli 2014, rejste med familie
4  Tak, Stine R
Anmeldt for 26. august 2013

Hej den 6. august 2013 drog min mand og vores to piger på henholdsvis 1 og 3 år af sted på camping ferie hos Lægårdens Camping. De havde haft en super hjemmeside, og stedet så rigtig godt ud, hvis man har dyreelskende børn som os. Vi ankom kl. 15.00 og kl. 17.00 var jeg på vej i ambulance mod Køge Sygehus, da jeg var blevet sparket i ryggen af en af deres heste, til trods for, at man gerne må gå ind på folden og tale med dyrene. Dyr er dyr, og hesten var muligvis stresset, og utvivlsomt træt af børnefamilier, der kom rendende, for sparket kom mens jeg bar min ældste datter på armen og var på vej ud af folden. Ejernes efterfølgende håndtering af forløbet giver næppe heller nogen stjerner, da de lavede strudsen og valgte helt at undlade at kommentere eller spørge til, hvad status efter turen i ambulance, lægetjek og scanning var. Det var Skuffende og meget uprofessionelt. Heldigvis skete der ikke noget alvorligt, og jeg kunne gå og stå med smertestillende vi valgte at blive dagene ud, for pigernes skyld, der havde forelsket sig i kaninerne - så det var ikke udelukkende dårligt, men tilbage kommer vi ikke igen!

• Overnattede: august 2013, rejste med familie
6  Tak, Michelle K