“Hyggelig ferie blev til ondt i ryg og ribben”
Anmeldelse af Lægårdens Camping

Lægårdens Camping
Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Karise
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Lægårdens Camping
Vurderet som nr. 1 ud af 1 specialiseret indkvartering i Karise
Anmeldt 26. august 2013

Hej den 6. august 2013 drog min mand og vores to piger på henholdsvis 1 og 3 år af sted på camping ferie hos Lægårdens Camping. De havde haft en super hjemmeside, og stedet så rigtig godt ud, hvis man har dyreelskende børn som os. Vi ankom kl. 15.00 og kl. 17.00 var jeg på vej i ambulance mod Køge Sygehus, da jeg var blevet sparket i ryggen af en af deres heste, til trods for, at man gerne må gå ind på folden og tale med dyrene. Dyr er dyr, og hesten var muligvis stresset, og utvivlsomt træt af børnefamilier, der kom rendende, for sparket kom mens jeg bar min ældste datter på armen og var på vej ud af folden. Ejernes efterfølgende håndtering af forløbet giver næppe heller nogen stjerner, da de lavede strudsen og valgte helt at undlade at kommentere eller spørge til, hvad status efter turen i ambulance, lægetjek og scanning var. Det var Skuffende og meget uprofessionelt. Heldigvis skete der ikke noget alvorligt, og jeg kunne gå og stå med smertestillende vi valgte at blive dagene ud, for pigernes skyld, der havde forelsket sig i kaninerne - så det var ikke udelukkende dårligt, men tilbage kommer vi ikke igen!

• Overnattede: August 2013, rejste med familie
6  Tak, Michelle K
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Lægårdens Camping
Se de seneste anmeldelser

Har du været i Lægårdens Camping? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Lægårdens Camping

Adresse: Vemmetoftevej 2, Karise 4653, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Faxe > Karise
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 1 specialiseret indkvartering i Karise

Er dette din TripAdvisor-registrering?