“God betjening og dejlig dansk mad”
Anmeldelse af Haarlev Kro

Haarlev Kro
Køkkener: Fransk, Dansk, International
Velegnet til: Lokalt køkken
Velegnet til: Lokalt køkken

Det smagte dejligt. Kalvelever, hakkebøf og stegt flæsk ad libitum. God betjening og alle var glade og mætte.

1  Tak, 816carstenb
Y2214RDthomasc, Ejer hos Haarlev Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Tak for den fine tilbagemelding. Det har været en fornøjelse at have jer på besøg.

Anmeldt 2. februar 2020 fra mobile enheder

Vi havde læst om deres steget flæsk på Facebook, og det var ganske fint. Betjeningen er utrolig nærværende, og fuld af overskud.. Det er bestemt et sted vi kan finde på at besøge igen..

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Erik B
Y2214RDthomasc, Ejer hos Haarlev Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. marts 2020

Tak for jeres anmeldelse

Anmeldt 8. marts 2019 fra mobile enheder

Var dags dato på besøg til stegt flæsk. Havde hørt gode ting om stedet.
Det bedste ved stedet var serveringen. Maden var ikke noget at råbe hurra for. Persillesaucen var decideret ringe.

Dato for besøg: marts 2019
1  Tak, morteng197
Anmeldt 10. november 2018 fra mobile enheder

Vi fik serveret dejlig andesteg med det hele. Det var meget velsmagende og der var rigeligt. Til dessert fik vi lækker æblekage. Hyggeligt lokale og god service. Et sted vi kan anbefale. Kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: november 2018
Tak, Hannesvenningsen2014
Anmeldt 1. juli 2018

Havde fundet dette sted på nettet, da vi havde brug for et sted at spise frokost. Vi kan kun anbefale stedet. Dejlig mad, hyggelig atmosfære og god vært. Satser på at besøge stedet igen - næste gang til middag. Virkelig et besøg værd.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, piaklose1

Rejsende, der kiggede på Haarlev Kro, kiggede også på

Har du været i Haarlev Kro? Fortæl om dine oplevelser!