“God thaimad”

Spice & Rice thairestaurant
Køkkener: Thai

God og billig mad.
Meget venlig betjening.
Jeg fik and i østerssovs. Meget stor portion og god smag.
Jeg er fra København.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 115heddaj

Anmeldt 6. november 2019

Venlig betjening og maden kom hurtigt. Smagte fantastisk i forhold til prisen og man kan selv bestemme hvor stærk det skal være, så næste gang tager jeg standard udgaven ;-)

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Peter L
Anmeldt 22. juli 2019 fra mobile enheder

Ikke noget stort menukort, men de gode traditionelle retter. Pæne store portioner og meget velsmagende. Kan absolut anbefales.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, kirstenbonnenr
Anmeldt 21. juli 2018 fra mobile enheder

Vi var på restauranten sidste år og fik super lækker thai mad. Nu er vi igen på ferie på Falster og måtte prøve restauranten igen. Og vi er stadig begejstret over maden og den gode betjening

Vi kommer igen næste sommer

Tak for iaften

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, Swingmusik
Anmeldt 3. juli 2018 fra mobile enheder

En pludselig indskydelse fik os ind på denne restaurant hvor der er et varieret menukort med både stærke som mindre stærke. Vi fik kyllinge sai tai og forårsruller til forret og så Spice and i rød karry samt stegt kylling i sur/sød cola og vin til kun 425 kr. Hurtig betjening. Kan bestemt anbefales

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, 844christiani

Rejsende, der kiggede på Spice & Rice thairestaurant, kiggede også på

Har du været i Spice & Rice thairestaurant? Fortæl om dine oplevelser!