“Lækker gourmetmad”

Pomle Nakke
Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Lækker gourmetmad, vine i topklasse og god betjening. En ny perle på Lolland-Falster - bestemt en oplevelse værd!

Tak, Lwllouise

Spiste frokost. Servicen sløv. Ventede tæt på en time på et stykke mad, som de så havde glemt. Og da det så endelig kom var det af ringe kvalitet. Hønsesalat uden interessante smagsnoter. Kun og Kedeligt pyntet med Kyllingeskind, som smagte gammelt og hengemt. Skuffelse.
Vores besøg tog mindst 1 time længere end beregnet - og ikke fordi vi hyggede os - vi ventede på smørrebrød, på dessert og på regning. Kaffen turde jeg ikke bestille, det var måske blevet til aftenkaffe frem for efter frokost!!!
Hvis så prisen havde matchet!!!

Tak, AMH1952
Anmeldt 25. juni 2020 fra mobile enheder

Vi kom uden reservation til frokost, men fik så tid til en øl og hjemmelavet limonade i det grønne, mens vi ventede. Og det var ventetiden værd. Fremragende Taramasalata, smørrebrød, hvide asparges, rejer og en tatar vi kommer tilbage for. Alt friskt og med fokus på dejlige og overraskende smagsoplevelser. Vi sluttede af med gode danske oste til deling. Vin og øl i særklasse samt en fantastisk venlig og professionel betjening gjorde det til herlig overraskelse. Bestil bord på terrassen så I for udsigten med.

Tak, AnjaRasmussen
Anmeldt 19. juni 2020 fra mobile enheder

Føler sig meget velkommen allerede ved ankomsten møder man imødekommende personale der hjælper en. Dejlig overskuelig menukort med priser der er mere end rimelige, dog burde der være lidt hjælp til at en ret pr person måske er lige i underkanten af hvad en hovedret bør indeholde. Lækre østers som smagte af flere, men på dette tidspunkt viste man ikke hvor meget hovedretten indeholdte så vi holdt igen desværre. Da hovedretten kom blev der fortalt på en meget nærværende måde om retten. Men da vi så skulle til at spise var kartoflerne mere end kolde, og der gik lang tid inden der kom nye varme der forøvrigt smagte som nye danske kartofler skal. God hjælp med valg af vin.
Vores råd husk at følge med jeres fantastiske koncept selv om der kommer mange gæster for i vores verden er i kommet for at blive. Vi kommer helt sikkert igen og giver der en chance for den totale oplevelse som der lægges op til

Tak, KRL61
Anmeldt 12. juni 2020

Sikke et festmåltid. God betjening af personalet og en dejlig madoplevelse. Kan klart anbefale de små "snacks" inden middagsretterne. Dejlig atmosfære både ude og inde. Vi vil helt sikkert komme igen.

1  Tak, evapJ5326KJ

Rejsende, der kiggede på Pomle Nakke, kiggede også på

Har du været i Pomle Nakke? Fortæl om dine oplevelser!