Åben i dag: 22.00 - 00.00
God minizoo

God lille zoo, med fokus på krokodiller ( de har alle verdens 24 arter ) men også med puma... læs mere

netromrex
Esbjerg, Danmark
fra mobile enheder
Fint lille sted

Fint sted. Forventede dog, at det var større og ville tage længere tid. Vi brugte cirka 1,5 time, 2... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Mummi90
Det indre Vesterbro, Danmark
fra mobile enheder

Ud fra den flotte annonce i en lokal turistguide valgte vi at besøge denne zoo. Det var en skuffelse. Ingen tvivl om at der er folk som brænder for disse dyr men det var næsten umuligt at få et ordentlig kig til dyrene og da vi blev inviteret med til at se fodring gik det helt galt for der var så mange med så man ikke kunne se noget. Og man stod så tæt at det var helt uforsvarligt set i lyset af covid19.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, mila273x
Anmeldt d. 21. februar 2020 fra mobile enheder

Der er kun et sted mere i verden som har alle krokodille arter samlet og det er i USA.
Man kan få fornemmelsen af hvor store og agrasive de er.
Mange ligger dog stille det meste af tiden.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, Soren1958
Anmeldt d. 12. februar 2020

Som andre også nævner, er ZOO’en ikke så stor igen, men en times tid kan man godt bruge. Og her kommer så lige en spoiler alert, men man skal altså have pulsen helt ned, da man møder krokodillerne i deres eget habitat og deres eget tempo, hvilket vil sige at vi fx så måske 5 krokodiller der bevægede sig, resten lå MEGET stille, så de kunne have været udstoppet.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, NicolaiGT
Anmeldt d. 2. oktober 2019

vi var her for 3-4 år siden der var krokodillerne i akvarier ligende, og man kunne ikke rigtigt se krokodillerne. Men da vi var her i weekenden blev vi glædeligt overrasket vi nu er krokodillerne i små gårde og vi kan se alle krokodillerne der er også vandbassiner til alle dillerne. Vi var også så heldige at opleve fodring af nogle af krokodillerne.Zoo er i udvikling og udvidelse så om et par år er det meget større og så kommer vi igen

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, pan300464
Anmeldt d. 13. august 2019

Stedet er ikke særligt stort men har en imponerende samling af krokodiller. Det nye udendørsanlæg er et besøg hver. Personalet fortæller gerne om de enkelte dyr. Vi var så heldige at overvære fodring af Pumaerne, hvilket gav os mulighed for at komme forholdsvis tæt på.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, gravengaard2017