“Fin udstilling på meget lidt plads.”
Anmeldelse af Krokodille Zoo

Krokodille Zoo
Anmeldt 4. april 2018

Besøgte stedet i påsken.
Fine dyr og ret spændende, men meget trangt og lidt for dyrt i forhold til hvad der er at se.
Vi oplevede en fodring, hvilket var interessant, bortset fra at de fleste dyr ikke var specielt sultne. :-)

Lad overtøjet blive ude i bilen. Der er særdeles varmt og høj luftfugtighed der inde.
Undlad at skifte optik på kameraet inde i udstillingen. Det vil ødelægge dit kamera.

Tak, John J
Filtrér

Anmeldt 4. marts 2018

lille hyggelig zoo, rigtig mange forskellige krokodille arter, billig entre, men for lille plads til at sidde indenfor med en kop kaffe

1  Tak, MonaKristiansen
Anmeldt 18. februar 2018

Super spændende med alle de forskellige krokodiller. imponerende omgivelser der bliver bedre og bedre. Dejligt personale, der gerne svarer på spørgsmål

1  Tak, Brian F
Anmeldt 7. november 2017 fra mobile enheder

Meget spændende og seværdigt sted for alle aldre....vi kommer årligt og der altid noget nyt — enten nyt byggeri og/eller nye dyr.

Tak, AnnieDanmark
Anmeldt 29. oktober 2017

Entre er meget rimeligt.
For pengene får du et flot syn af krokodiller i mange størrelser og farver ,tillige er her slanger og fugle.
Man får indtryk af at dyrene trives og har det godt.
Ved indgangen er her souvenir til rimelige priser..
En god oplevelse for børn og voksne

Tak, marianne p

Rejsende, der kiggede på Krokodille Zoo, kiggede også på

Har du været i Krokodille Zoo? Fortæl om dine oplevelser!