101 US$
Hotels.com115 US$
Travelocity115 US$
Trip.com93 US$
Anmeldt d. 5. august 2020

Zleep Hotel Copenhagen Airport var overalt forventninger pænt og rent overalt, venligt personale/receptionist et hotel jeg klart kan anbefale og kommer med stor glæde igen næste gang jeg skal overnatte på Sjælland, parkering var også fint, nu have jeg godt nok ikke bestilt morgenmad men skal da helt sikker prøves næste gang.

Dato for ophold: august 2020
2  Tak, RZS1967
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Der var rent og pænt på værelset. Gode parkeringforhold. God placering ift lufthavnen. Vi tjekkede selv ind og fik nøglekort til værelserne. Tjekkede også selv ud ved at smide nøglekort i boks. Let og enkelt!

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, Anja Emilie M
Anmeldt d. 17. februar 2020 fra mobile enheder

2 km fra lufthavnen.
Rene værelser med gode senge og okay badeværelse.
Beliggenhed er elendig som for alle lufthavnshoteller men bekvemt i forhold til lufthavnen.
Let ind- og udchecking dog besværligt at man skal indtaste de samme informationer ved check in som da man bookede online.

2  Tak, tourmngr
Susanna Lund, Hotelldirektör hos Zleep Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. marts 2020

Kære tourmngr.
Tak for din feedback. Det er dejligt at høre du har nyt dit ophold hos os. Vores hotel ligger i et stille og roligt villaområde 2 km fra lufthavnen.
Vores checkin maskiner henter information om navn, pris, antal gæster og type af værelse. Det er desværre ikke endnu teknisk mulig at få al information overført.

Vi ønsker dig velkommen tilbage.

Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 12. februar 2020

Pænt, rent og gode senge. Intet dårligt at sige om dette hotel. Perfekt overnatning inden en tur i lufthavnen. Nemt at komme til fra motorvejen.
Besøger gerne dette hotel igen næste gang vi skal ud at rejse eller en tur til København.

2  Tak, Hanne J

Kære Hanne.
Tusind tak for din fine feedback, det bliver vi meget glade og stolte af at læse. Vi ser frem til jeres næste besøg hos os.

De bedste hilsner,

Anmeldt d. 8. februar 2020 fra mobile enheder

Dårlig service og for dyrt ift. hvad man får. Man skal checke ind ved ankomst selvom der er receptionist på. Morgenmaden er af lav kvalitet og for dyrt ift. hvad man får.
Værelser var rigtig fint og rent.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, 152casperh

Kære 152casperh.
Vi er kede af at høre at du ikke var tilfreds med dit ophold og tak for at du tog dig tid at give feedback.
Vores check in maskiner er til for gæstens bekvemlighed at hurtigt og nemt selv checke in på hotellet. Vi hjælper gerne med alle ønsker og spørgsmål både ved check ind og selvfølgelig under hele opholdet.
Vores morgenmad er til 60% økologisk og vi har et bredt sortiment. Vi er glade at høre at du kunne lide vores værelser, de er også pæne.

Med venlig hilsen,