114 US$
Trip.com
ZenHotels.com100 US$
Anmeldt d. 17. februar 2020 fra mobile enheder

2 km fra lufthavnen.
Rene værelser med gode senge og okay badeværelse.
Beliggenhed er elendig som for alle lufthavnshoteller men bekvemt i forhold til lufthavnen.
Let ind- og udchecking dog besværligt at man skal indtaste de samme informationer ved check in som da man bookede online.

2  Tak, tourmngr
Susanna Lund, Hotelldirektör hos Zleep Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. marts 2020

Kære tourmngr.
Tak for din feedback. Det er dejligt at høre du har nyt dit ophold hos os. Vores hotel ligger i et stille og roligt villaområde 2 km fra lufthavnen.
Vores checkin maskiner henter information om navn, pris, antal gæster og type af værelse. Det er desværre ikke endnu teknisk mulig at få al information overført.

Vi ønsker dig velkommen tilbage.

Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 12. februar 2020

Pænt, rent og gode senge. Intet dårligt at sige om dette hotel. Perfekt overnatning inden en tur i lufthavnen. Nemt at komme til fra motorvejen.
Besøger gerne dette hotel igen næste gang vi skal ud at rejse eller en tur til København.

2  Tak, Hanne J

Kære Hanne.
Tusind tak for din fine feedback, det bliver vi meget glade og stolte af at læse. Vi ser frem til jeres næste besøg hos os.

De bedste hilsner,

Anmeldt d. 8. februar 2020 fra mobile enheder

Dårlig service og for dyrt ift. hvad man får. Man skal checke ind ved ankomst selvom der er receptionist på. Morgenmaden er af lav kvalitet og for dyrt ift. hvad man får.
Værelser var rigtig fint og rent.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, 152casperh

Kære 152casperh.
Vi er kede af at høre at du ikke var tilfreds med dit ophold og tak for at du tog dig tid at give feedback.
Vores check in maskiner er til for gæstens bekvemlighed at hurtigt og nemt selv checke in på hotellet. Vi hjælper gerne med alle ønsker og spørgsmål både ved check ind og selvfølgelig under hele opholdet.
Vores morgenmad er til 60% økologisk og vi har et bredt sortiment. Vi er glade at høre at du kunne lide vores værelser, de er også pæne.

Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 1. februar 2020

Meget hjælpsom reception, service niveau helt i top God morgenmad, rent og godt værelse og fin taxa tidsbestilling til kl. 4.40. Hotellet ligger perfekt til Kastrp lufthavn og Tårny station. Reservation meget let.

Dato for ophold: januar 2020
2  Tak, Preben S

Kære Preben S.
Mange tak for din fine feedback om vores hotel. Det er jeg meget stolt over at læse og jeg giver med glæde videre dine ord til hele hotelteamet.
Varmt velkommen igen.

De bedste hilsner,

Anmeldt d. 12. januar 2020 fra mobile enheder

Nem at komme til med bil og let at tage toget ind til byen. Meget rolig og stille hotel uden støj. Flyene hører man ikke til trods for man er så tæt på lufthavnen. Morgenmaden er rigtig fin og kan klart anbefales
Værelserne er pæne og rene med et rigtig fint badeværelse og gode senge

Dato for ophold: januar 2020
2  Tak, davidladefogedr

Kære davidladefogedr

Tusind tak for din feedback og for at have taget dig tid til at skrive om den. Det glæder os at høre at du har nydt dit ophold og vores faciliteter.
Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen