“God service ”

Få mad leveret
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Sødt personale, men lidt dyre priser i forhold til at det er cafe mad.
Har flere gange fået forkert mad i forhold til bestilling. Og drikkevarerne er lidt dyre.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Leia O

Anmeldt 30. juni 2016 fra mobile enheder

Rigtig god mad til rimelige penge. Har spist her flere gange og gået flere forskellige ting. Har endnu ikke oplevet at få dårlig mad og betjeningen er gid og venlig. Kan helt klart anbefale at man spiser her

Dato for besøg: marts 2016
Tak, tinamS9844XT
Anmeldt 28. juni 2016 fra mobile enheder

Man skal ikke lede langt efter et sted hvor man gerne vil have go' mad og betjening for så skal man bare gå ned i kastruplundgade til Cafe Le Perr. Har nu været der nogle gange og det er ikke sidste gang jeg kommer der.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Jan H
Anmeldt 28. juni 2016

Godt sted midt i Kastrup. Gode burger med tilbehør.Iskolde fadøl "skønt". Hyggeligt sted lige ved busstoppested.

Dato for besøg: juni 2016
2  Tak, 100.437
Anmeldt 27. maj 2016 fra mobile enheder

Der var så meget galt! For det første havde vi kigget på menuen og fundet ud af hvad vi skulle have og bestilte det. Der gik en halv time og vi havde ikke fået drikkevare endnu, folk der var kommet efter os havde allerede fået deres drikkevare og mad, så vi hiver fat i en tjener hvor han beklager og siger vi selvfølgelig får 10% rabat hvilket var god service! Maden kom efter næsten en times ventetid og min bøf var selvfølgelig så gennemstegt at den trævlede jeg havde bestilt med-rå. Jeg brokkede mig og fik en ny, så blev den bare rå istedet men spiste den da jeg simpelthen var for sulten til at vente, og i min bearnaise lignede det at der var blevet snottet i. Da vi bad om regningen kom den hvor der selvfølgelig ikke var blevet trukket de 10% fra de siger vi så og hun kommer tilbage med en pris som ikke giver mening hvor hun snyder os for en 20 ved godt det ikke er noget men princippet i at vi bliver snydt så de kan få deres drikke penge fra os... Absurd dårlig behandling

Hold jer væk gå heller i netto og køb en færdigret!!

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, abcorselitze

Rejsende, der kiggede på Cafe Le Perr, kiggede også på

Har du været i Cafe Le Perr? Fortæl om dine oplevelser!