“3 retters aftenmenu til UG”

Restaurant Kastrup Strandpark
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Amager
Anmeldt 30. august 2020

Fejrede 18 års fødselsdag 11 personer med 3 retters aftenmenu.
Dejlig veltilberedt mad, vin og betjening.
God stemning i restauranten og behagelig opmærksom betjening.
Kronet med en lille spadseretur efter middagen på havnen en af de sidste sommeraftener kunne det ikke blive meget bedre.

Tak, Danmark_er_godt

Anmeldt 14. august 2020

Super ceasar salat i dejlige omgivelser. Venlig og imødekommende personale. Vi kommer helt sikkert tilbage igen.

Tak, Woom3480
Anmeldt 8. august 2020

Jeg holdt min 60 års fødselsdag i selskabslokalerne. Skøn mad, rigtig god betjening og fantastiske omgivelser. Kan klart anbefales.

Tak, Larsdddd
Anmeldt 13. juni 2020

Lørdag den 13. Juni 2020
Bestiller takeaway og oplyser to gange på telefonen at jeg ikke må få kartofler, men vil så gerne have ekstra grøntsager i stedet for.
Min mand henter maden med om bord på båden. Jeg har fået kartofler, lidt ekstra grønt og min mand har som grønt fået to tynde asparges og et lille forårsløg.
Vi ringer og de beklager vi siger samtidig, at vi ikke gider at gå tilbage efter grøntsager.
Pludselig står de foran vores båd og har bragt de lækreste grøntsager med bl.a. fennikel og små gulerødder....mums det smagte godt.
To stjerner for fejllevering og mindst 2 stjerner op for super service og dejlig smag.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Tine Lisberg, D
Anmeldt 31. maj 2020 fra mobile enheder

Super lækker mad i dejlige omgivelser. Alt var virkelig veltilberedt og smagte rigtig skønt! Personalet var søde, opmærksomme og hurtige

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 130annika_

Rejsende, der kiggede på Restaurant Kastrup Strandpark, kiggede også på

Kastrup, Tårnby Kommune

Har du været i Restaurant Kastrup Strandpark? Fortæl om dine oplevelser!