“Optrækkeri”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Amager
Anmeldt 4. juli 2016

Var inviteret til fødselsdag i et af selskabslokalerne for nyligt. Desværre blev det madmæssigt ingen god oplevelse: uspændende mad. Rødkålen var tør og smagte af ingenting. Salaten ligeså. Det eneste, der var af god kvalitet var fiskefileterne og tilbehøret. Og hold så lige fast: et mellemstort glas med mineralvand: 45 kr. (og så var der meget is i, som jo fylder en del). Alt i alt har jeg ondt af værtsparret. De må da ærgre sig.
Talt også med nogen, der havde spist brunch og syntes at kvaliteten ikke stod mål med prisen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Svartepaja

Anmeldt 2. juli 2016

Vi købte den første deal fra Restaurant Kastrup Strandpark gennem All2day.dk. Det var på deres weekendbrunch-buffet. Og vi blev bestemt ikke skuffede.

Det var ikke en kæmpe buffet, men til gengæld var der alle de vigtige ting (fx røræg, bacon, pølser, pålæg, oste, youghurt, marmelade, frugt, laks, pandekager m.m.) og til gengæld i en rigtig høj kvalitet. Og rigtig meget var hjemmelavet - fx de amerikanske pandekager, de lækre boller og syltetøjet. Det kneb lidt med den hurtige opfyldning af buffeten, da vi kom (fordi der var et andet selskab), men det blev der hurtigt rettet op på.

I øvrigt ligger Restaurant Kastrup Strandpark med udsigt til vandet og Øresundsbroen - oplagt et kombinere med en udflugt til hyggelige Dragør.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, peteraA8261SX
Anmeldt 25. juni 2016

Købte en sweetdeal til 94kr normal pris skulle efter sigende være 189kr kom kl 12 stor buffet viste sig at være meget lille ikke meget at vælge imellem dog var brødet rigtig god men de var løbet tør for skinke og pandekager og da vi spurgte Kl 12.45 efter om de ikke ville komme med flere sagde de at de var ved at lukke for brunch undskyld mig men der står brunch fra 10 til 13 så det er ikke for meget at forlange at der er mad nok til alle der kommer til kl 13 så det var første og sidste gang og lige til sidst udsigtvercdervikke meget af da der er hæk og for 189kr godt jeg havde deal kan man spise kongebrunch andre steder.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, Marcin S
Anmeldt 5. juni 2016 fra mobile enheder

Da vi kom var bordet beskidt og stolene fyldt med spindelvæv. Tjenerene var fåmælte gjorde hvad de skulle og ikke mere. Vi bestilte 3 forskellige retter. En steak var fin omend bearnaise sovsen var lidt for syrlig. Burger og pommes frites var ok. Pasta med skaldyr var til gengæld både smagløs og kedelig. Man havde desuden glemt at der hørte jomfruhummer til retten. Alt i alt kedelig mad og dårlig service.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, niels h
Anmeldt 1. maj 2016

Fantastisk sted at holde fest, dejlige rammer med et skønt festlokale med udsigt udover vandet. Tak til Sune og hans stab ved festen - de tre dygtige tjenende ånder, der hele tiden sørgede for, at alt gik gnidningsløst og alle gæster blev opvartet helt perfekt. Stemningen var helt i top, en fest vi vil huske tilbage på med stor taknemlighed. Maden og vinen var til stor nydelse. Vi siger tak for et dejligt arrangement og kan kun opfordre andre til at holde deres fester på Restaurant Kastrup Strandpark.

Dato for besøg: april 2016
1  Tak, Kirsten C

Rejsende, der kiggede på Restaurant Kastrup Strandpark, kiggede også på

Kastrup, Tårnby Kommune

Har du været i Restaurant Kastrup Strandpark? Fortæl om dine oplevelser!