173 US$
Hotels.com173 US$
ScandicHotels.com173 US$
Travelocity173 US$
Anmeldt d. 15. juni 2022 fra mobile enheder

I forbindelse med en konference opstod der problemer med parkeringen, som er både dyr og forvirrende skiltet.

Parkeringen er drevet af APCOA og Scandic tager ingen ansvar for det, selvom det er deres gæster det vedrører.

Ved ankomst bliver man vejledt om at betale parkering med en app, som det med besvær lykkes at betale med. Det fremgår også af flere skilte på hotellet, både ved indgang og i reception, at der skal betales med en app. Det viser sig efterfølgende, at det kun er for nogle af parkeringspladserne, og de indendørs p-pladser skal betales seperat ved udkørsel. Det fremgår bare ikke af skiltene. Personalet var ubehjælpsomme, opgivende og tydeligvis trætte af at diskutere om parkering med gæster.

Derudover; Maden til konferencen var rimelig, rødvinen lidt for kold, udsigten er god og akustikken i lokalet var perfekt. Men scandic bør fyre deres p-selskab.
Vi booker nok ikke flere konferencer.

Værelsestip: Undgå at tage bil med
Dato for ophold: juni 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Claus M
Anmeldt d. 11. juni 2022 fra mobile enheder

Smuk lobby, virkelig smukke værelser. Kunne godt mangle en minibar til kolde drikkevarer. Solid morgenbuffet. Lækkert spaområde med sne bruser, tjener på der kunne komme med drinks. Mega fantastisk udsigt hele tiden på hotellet.

Dato for ophold: marts 2022
1  Tak, michellej11111
Anmeldt d. 26. maj 2022

Flot nyt hotel med fine værelser. Vores med udsigt over vandet og kunne se fly lande. Ingen nævneværdig støj. Meget venlige og serviceminded personale hele vejen rundt. Parkerings kælderen var fin og altid plads, de 225 kr pr døgn var godt givet ud.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, 899lisbethr
Anmeldt d. 14. maj 2022

Vi boede 2 nætter i bededagsferien og havde booket brunch i skybar.
Der er stort set det samme som hotellets morgenmad hvor café latte endda er gratis. I skybaren kostede den ekstra på trods af en kuvert pris på 300kr. Her blev man virkelig skuffet og det var irriterende dyrt.
Hotellet er fint, jeg irriteres altid sf at man ikke kan slukke aircondition kun regulere grader 3+- grader og det trækker enormt.
Vi havde et værelse med skøn udsigt over vandet.
Den ene aften fik vi risotto og den anden lange begge retter var lækre og veltilberedt og der er god udsigt, dog sidder man forholdsvis tæt med øvrige gæster.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, mariasrejser
Anmeldt d. 14. april 2022

Vi er en familie på 4, som netop har haft et ophold på Scandic Cph Strandpark.
Den første nat finder vi ud af, at ventilationssystemet ikke fungerer, hvilket jeg påtaler. Efter besøg fra tekniker konkluderes det, at systemet er defekt, og vi får tildelt et andet værelset. Da dette værelse ikke er rengjort endnu (og først vil være rengjort til kl. 15) bliver der lavet aftale om, at vores bagage placeres i hotellets locker room. Da vi skal til familiefest hele dagen, vil personalet sørge for at bære vore bagage op på det nye værelse. Der laves ligeledes aftale om, at personalet vil vende tilbage med en passende kompensation for den ulempe, som det defekte ventilationssystem har medført.
Da vi har mindre børn, er jeg nødt til at forlade familiefesten for at køre ud og pakke ud sidst på eftermiddagen, så det ikke skal ske om aftenen med trætte børn. Her viser det sig, at vores bagage IKKE er på det nye værelse, og der er ikke redt op til 4 personer, så jeg skal ned og hente ekstra dyne og pude. Personalet undskylder sig med travlhed som årsagen til, at de ikke har overholdt aftalen.
De næste dage afventer jeg en tilbagemelding på den kompensation, som jeg er blevet lovet, men jeg hører ikke noget. Da vi idag checker ud, spørger jeg medarbejderen (ikke den samme som lovede mig kompensationen), hvad jeg kan forvente i kompensation. Han oplyser mig om, at han ikke er bekendt med nogen aftale, og han henviser mig til at sende en mail til hans leder for yderligere afklaring.

På grund af et defekt ventilationssystem i det første værelse opstår følgende gener:
- Vi skal skifte værelse
- Jeg skal afbryde en familiefest for at pakke ud på værelse nr. 2
- Jeg skal selv hente bagagen i locker room trods anden aftale
- Jeg skal bede om sengetøj til det rette antal personer
- Jeg har merudgifter til parkering
- Jeg skal selv henvende mig for at følge op på en passende kompensation trods aftale om, at jeg vil blive kontaktet.
- Jeg skal konstatere, at der ikke bliver fundet en passende kompensation i løbet af de 3 følgende dage, hvor vi opholder os på hotellet - og bliver henvist til at sende en mail.

Hotellet er generelt fint, morgenmaden er fremragende og udsigten er flot. Men det er rigtig ærgerligt at blive efterladt med en oplevelse af, at personalet fremstår upålideligt og ikke overholder de aftaler, der bliver lavet.

Dato for ophold: april 2022
1  Tak, thansen1980