Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personer kigger på dette hotel
Booking.com
209 US$
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 11.12.22
Expedia.com
209 US$
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 10.12.22
Book nu, betal under opholdet
ZenHotels.com
193 US$
Se tilbud
Clarion Hotels236 US$
Hotels.com209 US$
Travelocity209 US$
Vis 18 tilbud
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.276)
Filtrer anmeldelser
4.276 resultater
Medlemsvurdering
2.166
1.517
372
127
94
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
2.166
1.517
372
127
94
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
7-12 af 4.276 anmeldelser
Anmeldt d. 1. januar 2022 fra mobile enheder

Det er vores 3 nytårsaften vi holder på Clarion og de 2 første år har været en står oplevelse, specielt for vores hunde, som kan slappe helt af.
I år (2021) var et stort kaos ved indtjekning samt maden blev forsinket med over 1 time, og dette skyldes helt sikkert at de var ramt af sygdom (vores vurdering) men personalet gjorder alt hvad de kunne, og derfor stadig vores 5 stjerner. Og vi kommer helt sikkert igen til nytår 2022

Dato for ophold: december 2021
Rejsetype: Rejste som par
Tak, Happiness252770
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Johanna Carlsson, Other hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. januar 2022

Kære Happiness252770

Tak for din anmeldelse og din forståelse. Vi har som du helt rigtigt bemærker haft store udfordringer grundet corona, som både har påvirket planlægningen og afviklingen af dette års Happy Dog-nytår, hvilket især har været problematisk ift. ventetid. Det er vi naturligvis rigtig kede af, og vi er allerede nu i gang med at samle op på, hvordan vi kan planlægge Happy Dog 2022 bedre, så vi forhåbentlig ikke ender i en lignende situation - corona eller ej.

Jeg er glad for at høre, at vi får lov til at byde jer velkommen igen i 2022, hvor jeg er sikker på vi kommer til at give jer en fantastisk, hundevenlig nytårsaften.

With passion,
Johanna Carlsson, Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 5. december 2021 fra mobile enheder

Ankom til hotel, hvor systemet var nede, så det var besværligt både at booke værelse og bestille mad i restauranten. Værelset var ikke ordentligt rengjort, og badekarret var småt. Hårtørreren virkede ikke ordentligt.
Venligt personale

Dato for ophold: december 2021
Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Travel57432763595
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Johanna Carlsson, Other hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. december 2021

Kære Travel57432763595

Jeg beklager at din oplevelse langt fra levede op til vores sædvanlige standard. Som du rigtigt skriver, var vores systemer nede. Desværre var hele vores kæde i Norden ramt af en computervirus. Men jeg er glad for at høre, at personalet trods omstændighederne stadig viste overskud og venlighed.

Men når det kommer til værelset, så skal alt selvfølgelig være i orden. Jeg vil derfor gerne høre mere om din oplevelse og se om vi kan gøre noget for at forbedre den. Vil du sende mig en mail på johanna.carlsson@choice.dk?

With Passion,
Johanna Carlsson, Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 17. november 2021

Jeg skulle afsted med min kæreste og vi havde bestilt et deluxe dobbeltværelse. De havde sat en ekstra seng på værelset, som vi ikke ønskede. Badekarret var beskidt og rigtig småt. Jeg havde valgt dette hotel, dat jeg ville i Nimat Spa, de siger intet på forhånd men ved ankomst til SPA informerer de om at poolen er lukket i 14 dage. Gav 1500 for en overnatning, for at kunne hygge der.

Dato for ophold: november 2021
Tak, VilladsBro
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Johanna Carlsson, Other hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. november 2021

Kære VilladsBro,
Jeg er ked af at jeres vistelse hos os ikke levede op til forventningerne, at badekaret var beskidt og at I ikke kunne bruge poolen i Nimat Spa som I havde planeret.
Send gerne en mail til mig på johanna.carlsson@choice.dk så vil jeg kigge på en kompensation til jer.

With Passion,
Johanna Carlsson, Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 6. oktober 2021 fra mobile enheder

Fantastisk morgenmad.
Betjening til aftensmad er utrænet
Mad og vin er alt discoubt mad og vin solgt alt for dyrt.
‘Fitness centeret’ er meget småt, ekstremt slidt og mangler det mest basale udstyr

Der er slet ikke et match mellem pris og kvalitet

Dato for ophold: oktober 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, DonHoe111111111111
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Johanna Carlsson, Other hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. oktober 2021

Kære DonHoe111111111111

Dejligt at høre, at du nød vores morgenmad, den er vi også meget stolte af. Og hvem synes ikke det er dejligt, at kunne vælge mellem mere end 80 forskellige ting?

Du har helt ret i, at vi har nogle nye tjenere i vores restaurant. Personalemanglen i vores branche er høj lige nu, men heldigvis har vi fundet nogle servicemindede mennesker, som gerne vil lære tjenerfaget at kende og samtidig brander for at give vores gæster en god oplevelse - selvfølgelig med god støtte fra deres mere erfarne kollegaer.

Vores mad er lavet ud fra friske råvarer, og der er vin i alle prisklasser på menukortet.

Vores fitnesscenter er ikke det største, som det også fremgår af billederne på vores hjemmeside. En anden gang er du meget velkommen til at låne vores kuffert med udstyr til "in room workout". Den indeholder bl.a. måtte, håndvægte og TRX-udstyr, samt video med forskellige programmer, der kan udføres på værelset, til inspiration.

With passion
// Johanna Carlsson, Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. august 2021 fra mobile enheder

Endnu engang kan hotellet blive ved med at overraske , fantastisk personale på alle tider af døgnet , service og hjælpsomhed på højeste niveau . Hotellet og værelset var rengjort til mindste detalje . En udsigt fra 12 etage mod lufthavnen er en oplevelse i sig selv . Man kan bruge timer på at beundre flyene både lande og lette , og den udsigt kan næsten i sig selv gøre man gerne vil have en ekstra overnatning for bare at opleve det igen og igen . Stort udvalg i minibaren , både badekar og bruse kabine på alle værelser giver en ekstra følelse af velvære og komfort . Håndsæbe og shampoo af højeste kvalitet . Senge og dyner af bedste kvalitet . Og igen snyd ikke dig selv for en udsigt på 12 etage mod lufthavnen .. tak for endnu et fantastisk ophold

Værelsestip: Vælg et værelse på enten 11 eller 12 etage mod lufthavnen , ubeskrivelig udsigt og oplevelse
Dato for ophold: august 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, jesper-Tech
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Johanna Carlsson, Other hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2021

Kære jesper-Tech

1000 tak for din skønne anmeldelse. Det lyder som om, du virkelig har nydt dit ophold og især udsigten til lufthavnen, som vi også er vilde med! Og så er det jo skønt at hotellet har 3-lags glas i vinduerne, så man slet ikke hører flyene, selvom man kan nyde udsigten til dem, når de letter og lander.

Kom snart igen!

With passion
// Johanna Carlsson, Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser