“Dejligt roligt hotel - god beliggenhed ”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 8 websites mere!
Clarion Hotel Copenhagen Airport
Vurderet som nr. 1 ud af 5 hoteller i Kastrup
Anmeldt 10. december 2017 fra mobile enheder

Dejligt roligt hotel fuldstændig uden støj fra motorvej og lufthavn. God beliggenhed med flere hurtige muligheder for at komme til både København og Malmø.

Venligt og imødekommende personale. Rent og pænt overalt.

Kan anbefales.

Overnattede: December 2017, rejste med familie
Tak, Bente B
CLCPH_Manager, Manager hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. december 2017

Kære Bente B,
1000 tak for din anmeldelse af os samt tak for at anbefale os til andre rejsende - det er en fornøjelse at læse, at vi levede op til dine forventninger og at du nød vores centrale beliggenhed. Vi håber, at vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage en anden god gang. God jul & godt nytår!

Med venlige hilsner

Anmeldt 5. december 2017 fra mobile enheder

Har nydt overnatning og middag der, da det var Hilton med det,man forventer til prisen, på badeværelset og af sengen. Der er der ikke mere, nu virker det desværre sammenlignet med lignende hoteller internationalt som discount, men prisen er uændret.
Meget hård madras og klumpet kunstdyne og - puder, kun det absolut nødvendige til herrer på badeværelset.
Personalet virker professionelt “venlige”.

Lækker morgenbuffet fra kl 4.30 og mulighed for hurtig udtjekning, ligesom beliggenheden er optimal ved tidlig flyafgang - ellers ville jeg ikke komme der igen.

Overnattede: November 2017, rejste alene
Tak, vivbert
CLCPH_Manager, Manager hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. december 2017

Kære vivbert,
Tak for din ærlige feedback og anmeldelse baseret på dit seneste ophold hos os. Vi sætter altid stor pris på at få at vide, hvad vi gør godt, og hvad vi kan forbedre. Jeg er glad for at høre, at du satte pris på vores unikke beliggenhed samt morgenbuffeten, men er naturligvis ked af at læse, at opholdet som sådan ikke har levet op til dine forventninger. Blot til info har vi reelt ikke ændret på noget i fht. værelserne (madras og dyne), men jeg vil give dine kommentarer videre til vores Housekeeping Manager for et ekstra check af kvaliteten på disse. Tak igen for dine input, og jeg håber at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage en anden god gang.

Med venlige hilsner

Anmeldt 22. november 2017 fra mobile enheder

Vi har netop lige besøgt restauranten og det var ikke “value for money” pris og kvalitet stemmer ikke her. Det er alt for dyrt ifht. At maden virkelig er tør, kedelig og smagløs. Jeg kommer ikke her igen hvis jeg kan undgå det, men trods af forretningsfolk der skulle i lufthavnen var det det eneste sted vi kunne spise 7 pers.

Overnattede: November 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, MissAreewong
CLCPH_Manager, Manager hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. november 2017

Kære MissAreewong,
Tak for din anmeldelse og vi er da meget kede af at høre, at din oplevelse hos os ikke levede op til forventningerne. Vi vil gerne i direkte kontakt med dig, så jeg vil bede dig om venligst at kontakte os på mail cl.copenhagen.airport@choice.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Anmeldt 22. november 2017 fra mobile enheder

Super hotel som ligger suverænt i forhold til lufthavnen og med parkeringsanlægget i kælderen. Gode store værelser og god service. Grunden til at de alligevel ikke får 5 stjerner er at der var lidt støj på værelset fra flyene (morgenvækning) og det er forholdvis dyrt.
Jeg overnatter der nok igen næste gang jeg har et tidligt morgen fly.

Overnattede: November 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Keld R

Kære Keld R,
Mange tak for din anmeldelse af os baseret på dit seneste besøg. Vi er meget glade for at du har taget dig tid til at dele dine kommentarer med os og andre rejsende. Og dejligt at høre, at du havde et godt ophold. Vores værelser har lydisolerede vinduer, men da vi jo ligger direkte i lufthavnen, kan lidt støj ikke udelukkes. Vi håber bestemt, at du har lyst til at komme tilbage en anden god gang, og du er velkommen til at skrive til os inden. Så sørger vi for, at du får et værelse der vender mod byen eller stranden fremfor mod lufthavnen.

Med venlig hilsen

Anmeldt 15. november 2017

Vi har benyttet dette hotel flere gange når vi skal med tidligt morgenfly. Clarion har overtaget hotellet efter Hilton og nu er det fuldt på højde med tidligere standard. Vi har kun lovord for betjening, værelset og restauranten.

Værelsestip: De østvendte værelser har udsigt over Sundet. Der er sjældent støj fra veje og lufthavnen.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: November 2017, rejste som par
Tak, Nils T
CLCPH_Manager, Manager hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. november 2017

Kære Nils T,
Mange tak for den flotte anmeldelse og kommetarer - det er en fornøjelse at læse, at I har haft et godt ophold hos os og at vores hotel fortsat lever op til jeres forventninger.
Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage næste gang I skal på en tidlig rejse.

Bedste hilsner
Miri Sumiq, Hoteldirektør

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Kastrup
Quality Airport Hotel Dan
Copenhagen Go Hotel
Nr. 5 af 5 i Kastrup
762 anmeldelser
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
Park Inn by Radisson Copenhagen Airport
Vis priser

Har du været i Clarion Hotel Copenhagen Airport? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Clarion Hotel Copenhagen Airport

Adresse: Ellehammersvej 20, Kastrup 2770, Danmark
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Region Hovedstaden > Tårnby Kommune > Kastrup
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 5 hoteller i Kastrup
Prisområde: 1.131 kr.-2.007 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Clarion Hotel Copenhagen Airport 4*
Antal værelser: 378
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
Clarion Copenhagen Airport Hotel er Københavns levende mødested med en unik beliggenhed lige overfor Terminal 3. En overdækket glasgang fører dig direkte ind til Lobbyen på få minutter. Dette moderne hotel er kendt for sit høje service niveau samt rummelige værelser i Skandinavisk design. På bare 12 minutter med metro eller tog kommer du til centrum af København. Her kan du besøge de populære attraktioner som Tivoli, Nyhavn og Den Lille Havfrue. Den Blå Planet - Danmarks Akvarium finder du i gåafstand fra hotellet. Det er også let at komme til Copenhagen Cruise Havn med taxa - det tager under 25 minutter. ... mere   mindre
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, Nordic Choice Hotels, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Clarion Hotel Copenhagen Airport. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Hilton Copenhagen Airport Hotel Kastrup

Er dette din TripAdvisor-registrering?