Clarion Hotel Copenhagen Airport
120 $
Quality Hotels
  • Restaurant
Besparelsesbesked! 31 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 31 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 174 $ pr. overnatning.

• Gratis parkering
TripAdvisor
  • Gratis parkering
Agoda.com
Anmeldt for 5. december 2017 fra mobile enheder

Har nydt overnatning og middag der, da det var Hilton med det,man forventer til prisen, på badeværelset og af sengen. Der er der ikke mere, nu virker det desværre sammenlignet med lignende hoteller internationalt som discount, men prisen er uændret.
Meget hård madras og klumpet kunstdyne og - puder, kun det absolut nødvendige til herrer på badeværelset.
Personalet virker professionelt “venlige”.

Lækker morgenbuffet fra kl 4.30 og mulighed for hurtig udtjekning, ligesom beliggenheden er optimal ved tidlig flyafgang - ellers ville jeg ikke komme der igen.

Overnattede: november 2017, rejste alene
Tak, vivbert
CLCPH_Manager, Manager hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. december 2017

Kære vivbert,
Tak for din ærlige feedback og anmeldelse baseret på dit seneste ophold hos os. Vi sætter altid stor pris på at få at vide, hvad vi gør godt, og hvad vi kan forbedre. Jeg er glad for at høre, at du satte pris på vores unikke beliggenhed samt morgenbuffeten, men er naturligvis ked af at læse, at opholdet som sådan ikke har levet op til dine forventninger. Blot til info har vi reelt ikke ændret på noget i fht. værelserne (madras og dyne), men jeg vil give dine kommentarer videre til vores Housekeeping Manager for et ekstra check af kvaliteten på disse. Tak igen for dine input, og jeg håber at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage en anden god gang.

Med venlige hilsner

Anmeldt for 22. november 2017 fra mobile enheder

Vi har netop lige besøgt restauranten og det var ikke “value for money” pris og kvalitet stemmer ikke her. Det er alt for dyrt ifht. At maden virkelig er tør, kedelig og smagløs. Jeg kommer ikke her igen hvis jeg kan undgå det, men trods af forretningsfolk der skulle i lufthavnen var det det eneste sted vi kunne spise 7 pers.

Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, MissAreewong
CLCPH_Manager, Manager hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. november 2017

Kære MissAreewong,
Tak for din anmeldelse og vi er da meget kede af at høre, at din oplevelse hos os ikke levede op til forventningerne. Vi vil gerne i direkte kontakt med dig, så jeg vil bede dig om venligst at kontakte os på mail cl.copenhagen.airport@choice.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Anmeldt for 22. november 2017 fra mobile enheder

Super hotel som ligger suverænt i forhold til lufthavnen og med parkeringsanlægget i kælderen. Gode store værelser og god service. Grunden til at de alligevel ikke får 5 stjerner er at der var lidt støj på værelset fra flyene (morgenvækning) og det er forholdvis dyrt.
Jeg overnatter der nok igen næste gang jeg har et tidligt morgen fly.

Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Keld R

Kære Keld R,
Mange tak for din anmeldelse af os baseret på dit seneste besøg. Vi er meget glade for at du har taget dig tid til at dele dine kommentarer med os og andre rejsende. Og dejligt at høre, at du havde et godt ophold. Vores værelser har lydisolerede vinduer, men da vi jo ligger direkte i lufthavnen, kan lidt støj ikke udelukkes. Vi håber bestemt, at du har lyst til at komme tilbage en anden god gang, og du er velkommen til at skrive til os inden. Så sørger vi for, at du får et værelse der vender mod byen eller stranden fremfor mod lufthavnen.

Med venlig hilsen

Anmeldt for 15. november 2017

Vi har benyttet dette hotel flere gange når vi skal med tidligt morgenfly. Clarion har overtaget hotellet efter Hilton og nu er det fuldt på højde med tidligere standard. Vi har kun lovord for betjening, værelset og restauranten.

Værelsestip: De østvendte værelser har udsigt over Sundet. Der er sjældent støj fra veje og lufthavnen.
  • Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, Nils T
CLCPH_Manager, Manager hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. november 2017

Kære Nils T,
Mange tak for den flotte anmeldelse og kommetarer - det er en fornøjelse at læse, at I har haft et godt ophold hos os og at vores hotel fortsat lever op til jeres forventninger.
Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage næste gang I skal på en tidlig rejse.

Bedste hilsner

Anmeldt for 5. november 2017

Vi havde fået et gavebevis fra spotdeal, på et wellness ophold. Ved ankomsten til hotellet, blev vi bedt om at betale 3000 kr selvom opholdet allerede var betalt. Receptionisten ændrede dog dette da vi brokkede os.
Opholdet inkluderede indgang til spa samt massage- massagen var fin, men i wellness området var dampbadet i stykker, lige så var det gyldne æg, tilbage var den iskolde pool ellers var der intet andet at foretage sig.
Vi fik heller ikke den frugt, som fulgte under spa behandlingen, da der opstod forvirring fordi værtinden skulle modtage mange utilfredse kunder, grundet den ikke funktionelle spa.
Det tegnede godt da vi om aftenen skulle indtage den buffet som også var inkluderet, det skulle dog vise sig at blive en skuffelse udover det sædvanlige. Prisen på 335 kr er fuldstændig urimelig for en kedelig uinteressant buffet, med 1 kød (kylling) samt 1 fiskeret (laks) r hvoraf begge var tørre. Virkelig skuffende!!!
Ved udtjekning skal man desuden være opmærksom på at man bliver charged 320 kr for parkering.
Vi har boet på hotellet før da det var under Hilton navnet, og standarden for servicen er faldet betragteligt siden Hilton dagene.
Hele ideen med opholdet var forkælelse og luksus, vi vælger helt sikkert en anden udbyder næste gang.

• Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, Line S
CLCPH_Manager, Manager hos Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. november 2017

Kære Line,
Mange tak for din grundige og ærlige feedback, og vi er rigtig kede af at høre, at I har haft en så utilfredsstillende oplevelse. Vi beklager dette, da det naturligvis slet ikke er den service - eller mangel på samme - som vi ønsker at give. Vores team har tilsyneladende ikke været godt nok informeret og vores køkken har tydeligvis heller ikke leveret det de skulle. I fht. spaen vil jeg sende dine kommentarer videre til ejeren, så hun bliver opmærksom på jeres kommentarer. Jeg håber vi kan komme i dialog med dig via mail, så vi kan finde en løsning, der tilfredsstiller jer. Sluttelig skal jeg blot lige oplyse, at parkeringen ved hotellet er Københavns Lufthavn, og det er derfor deres takter for parkering, der gælder.

Bedste hilsner