167 US$
Hotels.com167 US$
Travelocity167 US$
Anmeldt d. 5. juli 2022

DET ER RENT TYVERI -
Hotellet gemmer info om mit dankort og trækker penge for en nat, hvor vi aldrig har været der. Derefter har de den frækhed at meddele, at vi har annulleret bookingen for sent (flyaflysning i Wien). Vi prøvede 12 gange at ringe og afbestille værelset, MEN INGEN TOG TELEFONEN. Der blev sagt, at vi skulle 'hold the line'. Det gjorde vi så i 10 på hinanden følgende gange. Dette tog det meste af en time. Stadig intet svar.

Nu har de så den frækhed (vi ved ikke om dette er lovligt, men det undersøger vi) at trække beløbet for en overnatning fra vores dankort.
KAN DET VÆRE LOVLIGT FOR HOTELLER AT BEHOLDE VORE DANKORT/VISAKORT-oplysninger til senere brug? Hvis ikke, så politi-anmelder vi dem.

Hvis vi, som det påstås, har afbestilt værelset for sent, så burde hotellet sende os en regning, og ikke ved selvtægt bare trække på vores dankort.

VI ER STÆRKT UTILFREDSE MED MANGLENDE OVERHOLDELSE AF DATALOVGIVNINGEN.

HERUDOVER NÆGTEDE de at modtage kontanter ved vores første overnatning. Og derfor har de vores dankort oplysninger. (Nu forstår jeg jo godt hvorfor) Så vidt vides er det ikke lovligt at nægte at modtage kontanter mellem kl. 06.00 og 22.00 i Danmark, så længe beløbet er under kr. 20.000.-

DETTE ER RENT TYVERI

Hvis nogen har lyst til at kommentere os på ovenstående, er de velkommen til at ringe på 22660113 - Vi står gerne ved det, vi har skrevet.
Tilly Lindgren

Værelsestip: Undgå dette hotel - det er rent tyveri!!
Dato for ophold: juni 2022
Tak, GlobeTrotting475668
Johanna Carlsson, Other hos Comfort Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2022

Kære Tilly,

For god ordens skyld vil jeg bare skrive her, at vi har løst denne situation over e-mail.

With passion,
Johanna Carlsson, Hotel Manager.

Anmeldt d. 29. april 2022

God beliggenhed. Venlig, smilende og imødekommende personale. Fint og rent på værelset. Godt udvalg til morgen mad. Dog skal specielt fremhæves det super lækre hjemmelavede brød!
Jeg kommer gerne igen!

Dato for ophold: april 2022
Tak, Jml-danmark
Cecilie thomsen, Marketing hos Comfort Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. maj 2022

Hej Jml-danmark.

Tusind tak for dine pæne ord, jeg lover at give kokken dine roser for brødet ;) Og ligeledes roserne til personalet.

Vi håber vi ses igen snart.

Anmeldt d. 27. april 2022

God beliggenhed, god rengøring, stort familie værelse, super selv check ind service, og super gratis baggage opbevaring ved receptionen :)
Kan varmt anbefales for familie rejser, og længere ophold for 5 personer, selv om værelserne er beregnet til 4 personer.

Dato for ophold: april 2022
Tak, MickeyS1983

Hej MickeyS42,

Tusind tak for din skønne feedback, hvor er det skønt at høre I nød jeres ophold med børnene.
Vi håber vi kan byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 18. marts 2022 fra mobile enheder

Det var kort og vellykket ophold i Comfort Hotel Copenhagen Airport. Nemt selv-check-in, komfortabel seng og rummelig badeværelse. Jeg har ikke haft tid til at spise morgenmad pga. fly tidlig om morgenen. God overnatning på vej videre til Wien via Warsaw.

Dato for ophold: marts 2022
Rejsetype: Rejste alene
Tak, GregoryAlpha
Cecilie thomsen, Marketing hos Comfort Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. marts 2022

Hej Grogory.
Dejligt at høre du synes sengen var komfortabel og det var nemt at checke ind. Morgenmaden må du have tilgode til næste gang du besøger os så :)

Anmeldt d. 2. marts 2022

Perfekt til mellemlanding og korttidsophold, morgenmad er en god deal ved bestilling sammen med værelse. tæt på metroen , så en smuttur til byen også nemt nås. Meget venlig og kompetent receptionist i bar/reception.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, Bjarne M
Cecilie thomsen, Marketing hos Comfort Hotel Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. marts 2022

Hej Bjarne M.

Tusind tak for de pæne ord. Vi er glade for du synes det er nemt at komme til og fra og at vore søde personale tog godt imod dig. Vi håber vi kan byde dig velkommen igen i den nærmeste fremtid.