Anmeldt d. 20. september 2020

Vi sov fint nok og det ligger tæt på lufthavnen. Meget billigt og opfyldte det behov vi havde- vi skulle bare have noget søvn.. Ikke særlig venligt personale dog. Vi kom ind til en ung kvinde, som var ved at have fri. Hun siger hej uden at kigge på os og spørger hvad hun kan gøre. Det viser sig så, at hun ikke havde tænkt sig at hjælpe os alligevel, da hun havde fri. Så vi ventede på den anden receptionist kom.

Dato for ophold: september 2020
Tak, 11theap
Christopher Valentin, General Manager hos Copenhagen Go Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. september 2020

Tak for jeres anmeldelse, og det er jeg ked af at høre. Vi er meget glad for vores personale og det er normalt der vi får de største ros.

Anmeldt d. 24. august 2020

Bookede et værelse med dobbeltseng for at have ekstra plads til at fylde. Sengen var fin, men værelset var klaustrofobisk lille. Så lille at du kun lige kunne klemme dig forbi sengen på tre sider.
Badeværelset var endnu mindre! Du skal "bakke ind" for at sidde på toilettet og bruseren var sådan cirka oven i håndvasken, som også var mikroskopisk.
Gardinet kan lige så godt ikke være der, for det gjorde ingenting mod solen.
Værelset var svedigt varmt, på trods af noget meget, MEGET larmende ventilation, som åbenbart ikke gjorde andet end at larme? Ventilationen gjorde i hvert fald ingenting ved søerne af vand efter at have taget brusebade halvvejs oveni håndvasken.
Der er absolut ingen lydisolation i væggene! INGEN! Jeg kunne høre hvad naboerne snakkede om. Når en dør bliver lukket på en anden etage, kan du høre det på værelset og din egen dør rasler.
Hvis bare man i det mindste kunne få skiftet sit gennemsvedte sengetøj (Fordi der hverken er A/C eller ventilation der gør andet end at larme?) havde det været rart, men det eneste jeg hørte eller så til rengøring i tre dage var at rengøringsdamen havde en højlydt privat samtale over telefonen i en times tid (!) ude på gangen, en samtale som jeg havde kunnet følge med i inde fra værelset hvis jeg havde forstået hendes sprog.

Dato for ophold: august 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Pedersen_37
Christopher Valentin, General Manager hos Copenhagen Go Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. september 2020

Hej, Tak for din anmeldelse og undskyld at vi ikke kunne leve op til jeres forventninger.

De små værelserne er en del av vores koncept som 2-stjernet budget hotel, det er meget tydeligt med størrelsen når man booker online. Vi har også premium værelser, til ca 100,-DKK mere en standard med meget større badeværelse.
Det gir gæsterne mulighed for at booke det værelse der passer dem bedst. Vi skifter sengetøj hver 3e dag på stayovers og A/C er normalt ikke noget der findes på 2-4 stjernede hoteller i danmark.

Anmeldt d. 11. august 2020 fra mobile enheder

ingen kundeservice, uhøfligt personale og værelser er dystre. Vi checkede ind på en dag, med 32 graders varme. Værelset var ekstremt varmt, og vi bad om en ventilator. Dette kunne ikke lade sig gøre til trods for at der var to ventilatorer, der stod på skrivebordet i receptionen og ikke blev brugt. Vores badeværelse havde ingen sæbe. Ekstremt støjende, da hotellet ligger ved siden af en fodboldbane. anbefaler ikke og er sikker på at aldrig at vende tilbage til dette hotel.

Dato for ophold: august 2020
Tak, alohamiss858
Christopher Valentin, General Manager hos Copenhagen Go Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2020

Tak for jeres anmeldelse, jeg er ked af at høre at vi ikke kunde leve op til jeres forventninger. Normalt får vi de allrebedste ros for lige præcis vores personale og service. Vi vil være et budget hotell hvor man føler at man får en værdi for pengene, så igen undskyld at vi ikke kunne leve op til jeres forventninger. Jeg syns at det er ærgeligt at i ikke kontaktet os direkte før at prøve at finde en løsning før i posterer det på nettet. I må gerne kontakte mig direkte på tt@go-hotel.com

Anmeldt d. 25. juli 2020

Lidt lille værelse, men pænt og lyst og opfyldte 100% vores behov for en overnatning,
Rigeligt med stikkontakter, herunder USB stik ved sengen til diverse opladning
Pænt og moderne badeværelse.
Gratis parkering, hvor alle pladser dog var optaget den første aften. (Som nævnt
I beskrivelsen “så længe der er ledige pladser”
God morgenmadsbuffet med de basale ting til en “god start på dagen” Vi oplevede slet ikke i nærheden af tomme fade som andre har beskrevet - så rigtig fin morgenmad til prisen.
God beliggenhed lige ved motorvejen, og togstation lige på den anden side af vejen,
Kun et stop fra Ørestad Station med Metro forbindelse.
Venligt og serviceminded personale.
Fint loungeområde (som vi dog ikke benyttede)
Vi havde værelse ud mod nogle boldbaner, men oplevede høj musik til ud på natten fra en fest i nærheden.
Fint med online ind- og udcheckning

Vi kommer gerne igen, og anbefaler hotellet som “god til prisen “

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Karlhansen58
Tim Tidman, General Manager hos Copenhagen Go Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2020

Mange tak for jeres fine anmeldelse, velkommen tilbage :)

Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Dette hotel får du værdi for pengene, det er et billigt hotel. Værelserne er moderne og velfungerende samt rene. Betjeningen fin morgenmaden ok ikke noget specielt.
Alt i alt et fint hotel med god beliggenhed og betjening.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, ThomasNielsen1974

Mange tak for jeres fine anmeldelse, velkommen tilbage =)